Į „AMD Mantle“ valtį įšoko ir „Crytek“ su „CryEngine“

AMD anonsavo, jog jos partneriu „Mantle“ technologijos palaikymo srityje tapo žaidimų kūrėja „Crytek“, kuri glaudžia garsųjį „CryEngine“ grafinį variklį. AMD džiaugiasi galėdami pateikti „Mantle“ milžiniškai žaidėjų auditorijai ir kitiems žaidimų kūrėjams, kurie naudoja „Crytek“ priklausantį „CryEngine“.

Šiuo metu tarp trečiųjų šalių naudojančių „CryEngine“ papuola projektas „Ryse: Son of Rome“ bei ypač laukiama, bet dar neišleista, kosminė odisėja „Star Citizen“. Nors Mantle instrukcijų paketo reikšmė ypač sparčiose žaidimų sistemose nėra didelė, tačiau technologija parodė duodanti vaisių situacijose, kuomet silpnesnis centrinis procesorius sukuria stabdomąjį butelio kaklelio efektą (angl. bottleneck) ir iškrenta iš bendro konteksto, kuriame dominuoja galinga vaizdo plokštė.

                                                                                             „Star Citizen“ naudos „CryEngine 4“

„Crytek“ įkūrėjas Cevat Yerli neslėpė esantis itin patenkintas „CryEngine“ variklio laukiamomis permainomis, kurios atneš išskirtinį efektyvumą, spartą ir supaprastintą kontrolę.

Apie galimą „Mantle“ integracijos datą į „Crytek“ projektą nebuvo pranešta, todėl procesas gali kiek užtrukti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.