„Intel“ pagaliau aiškinasi skundus dėl užstringančių žaidimų su 13 ir 14 kartos „Core“ procesoriais

Metų pradžioje buvo keletas pranešimų apie „Core i9-13900K“ ir „Core i7-14900K“ naudotojų patiriamus užstrigimus žaidimuose. Daugelis pranešė, kad matė klaidą „baigėsi vaizdo atmintis“, o kai kurie pastebėjo, kad žaidimai užsidarydavo be jokios aiškios priežasties, palikdami juos darbalaukyje. Kituose pranešimuose skundžiamasi, kad sistemos visiškai užstrigdavo ir jas reikėdavo paleisti iš naujo.

Kadangi dauguma problemų, atrodo, buvo susijusios su „Unreal“ žaidimais, tokiais kaip „Fortnite“, „Epic Games“ patarė naudotojams pakoreguoti BIOS nustatymus ir ASUS, „Gigabyte“ ar MSI pagrindinėse plokštėse pakeisti SVID elgesio nustatymą į „Intel Fail Safe“.

Kompanijai „Epic“ priklausanti bendrovė RAD, kuri sukūrė vaizdo kodeką „Bink“ ir duomenų glaudinimo technologiją „Oodle“, teigė, kad dėl „pernelyg optimistinių BIOS nustatymų“ nedidelė dalis procesorių, esant didelei apkrovai, išeina iš funkcinio taktinio dažnio ir energijos suvartojimo diapazono ir neteisingai vykdo instrukcijas.

Žaidimų „Vermintide 2“ ir „Warhammer 40,000: Darktide“ kūrėja „Fatshark“ patarė su problemomis susidūrusiems asmenims, naudojant „Intel Extreme Tuning Utility“ (XTU), sumažinti „Performance Core“ spartą nuo x55 iki x53. Neseniai „Outpost: Infinity Siege“ pasiūlė žaidėjams, naudojantiems „Intel i9-13900K“ arba 14900K procesorius, sumažinti jų taktinį dažnį nuo 5,5 GHz iki maždaug 5 GHz, kad būtų išvengta sistemos užtrigimų.

Su problemomis žaidėjai taip pat susidūrė „Remnant 2“, „Hogwarts Legacy“, „The Finals“, „Overwatch 2“ ir „Nightingale“ žaidimuose. „ZDNet Korea“ rašo, kad „Tekken 8“ rodė klaidos pranešimą, kad kompiuteryje nepakanka atminties, net ir sistemose su didžiuliu VRAM ir sisteminės RAM kiekiu. Pranešama, kad maždaug 10 žmonių Pietų Korėjoje grąžina savo 13-osios ar 14-osios kartos procesorius arba iš anksto paruoštus kompiuterius, kuriuose šie lustai naudojami kiekvieną dieną, keisdami juos į lygiaverčius AMD „Ryzen“ procesorius. Ši žinia galėjo paskatinti „Intel“ pagaliau patvirtinti, kad tiria problemas.

„Intel“ sako, kad „žino apie problemas, kurios kyla vykdant tam tikras užduotis 13-osios ir 14-osios kartos staliniams kompiuteriams skirtais branduolių procesoriais, ir jas analizuoja kartu su pagrindiniais filialais.“

Galbūt tai ir nėra idealus sprendimas, tačiau kol „Intel“ nesugalvojo ko nors geresnio, atrodo, kad vienintelis būdas spręsti žaidimų nestabilumo problemą – sumažinti dažnį, sumažinti galios / srovės ribas ir atsisakyti spartinimo ar įtampos mažinimo.

1 Komentaras

  1. Andria parašė:

    Kas su Intel vargsta, kas AMD prakeikt baigia 🙂 Paskutines platformos visiska tragedija, tiek Intel tiek AMD stabilumo neturi. Zaidziant Fortnite ne zaidimas stringa o visas pc restartinasi RAM arba CPU error ismesdamas, kelis kartus ir su Hogwarts Legacy taip buvo. Kas juokingiausia, visi kiti zaidimai, stress testai ir visa kita sukasi puikiai. Tai didelis klausimas, ar cia CPU ar zaidimu varikliai kalti 🙂 Draugas Unreal variklio zaidimuose negali gpu 100% apkrova naudot. crashina zaidimai irgi. Sumazinus GPU boosta ar perjungus silent bios viskas ok 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.