Išbandytas 3Dmark Time Spy testas (DirectX 12)
Sulaukėme testavimo įrankio, kurio pagalba galime pamatuoti spartą su DirectX 12 API bei pamatyti kaip kurią vaizdo plokštę įtakoja asinchroninio apdorojimo įjungimas ar išjungimas.
Iš pateiktų duomenų matome, kad naujasis 3DMarkTime Spy testavimo įrankis yra kur kas intensyvesnis nei 3Dmark Fire Strike.
Na, o dabar rezultatai. Šį testą išbandė „Anandtech“, „PCWorld“ ir „PCPerspective“, o duomenis labai patraukliai susistemino „VideoCardz“. AMD ir „Nvidia“ prie šio testo prieigą tikriausiai turėjo kurį laiką, tad kompanijos paruošė tvarkykles ir visos vaizdo plokštės yra daug maž ten kur galima tikėtis. Įgalinus asinchroninį apdorojimą „Maxwell“ vaizdo plokštės daugiau spartos negauna, bet GTX 1070 ir GTX 1080 sugeba pasinaudoti šios technologijos privalumais ir pagreitėja 5-7 %. AMD grafikos adapteriai su asinchroniniu apdorojimu bendrauja kiek geriau ir pagreitėja 8 – 15 % priklausomai nuo testuotojo ir vaizdo plokštės.
Patestavau, gražus benchmarkas. 8400+ easy truputį paoverclokinus, temperatūros ~58C*.
8860
demo versijoj surenku 7100 su gtx 1080, o tai kokia tavo sistema kad tiek daug surenki? ir overcklockininimu man blogai- užlūžta
i7 4790k (4,8 Ghz) + AMD R9 295X2 (1150/1720)
Tu dar nemažai surenki kaip su GTX 1080, turbūt paoverclockinta normaliai.
Kas įspūdinga tai nerealus scalinimas tiek SLI, tiek CFX, turbūt virš 90% ir labai didelė benchmarko reakcija į overclockinimą.
Būtent kad tik benchmarkuose gražus scalinimas . Bet geimuose realybė visiškai kita :
nuo minusinio % iki 95% . Tuos 95% gal kokie 5-i game išnaudoja o vidurkis vargani ~44%
Čia apie Dx12? Nes tada liūdna… Kažkaip norėtųsi kad bent Dx12 išnaudotų geriau scalinimą :/
dx visiškai jokios įtakos neturi ir neturėjo . Pasižiūrėk rise of the tomb raider rx480 vs sli rx480 skirtumas 6% …
Realybė ta kad jei amd ar nvidia kūrėjams dosniai į kišenę nesušelps tai gražaus performance nematysit iš sujungtų GPU .
MS labai gražias pasakas papasakojo apie geiming ,,ateitį“ kad tik win10 prastumtų
Na MS visada pasakoja gražias pasakas, bet Dx12 esmė yra CPU utilizavimas. Bent jau jie teigia kad efektyviau bus išnaudojami visi branduoliai. Taip pat AMD performancas kažkiek pakyla lyginant Dx11 vs Dx12. Žiūrėsim kaip čia gausis.
Aš asmeniškai kol kas jokio stebuklo nematau kaip buvo žadama, bet vis tiek reikia judėt pirmyn, Dx12 traukinio kaip ir Win10 nesustabdysi…
Taip reikia judėti pirmyn, dėl tos priežasties bandau naujintis į W10, gi beliko kelios savaitės kol nemokamai dalina. Jei kas galvojote tai padaryti tai reikėtų nesnausti.