„Microsoft“ standartizuos DI išdidinimo technologiją žaidimams ir „Windows“ programoms

„Windows 11 Insider“ ruošiamame „24H2 atnaujinime atskleistas naujas grafikos nustatymas, vadinamas „automatine super rezoliucija“, arba ASR (Automatic Super Resolution). Jo paaiškinime rašoma: „naudokite dirbtinį intelektą, kad palaikomi žaidimai būtų žaidžiami sklandžiau ir su patobulintomis detalėmis“. Perjungiklis skirtas naudoti ne tik žaidimuose, bet ir „Windows UWP“ programėlėse. PhantomOfEarth praneša, kad ši funkcija – tai „Microsoft“ sukurtas savasis super rezoliucijos modelis, kuris skiriasi nuo DLSS, FSR ar XeSS. Ji atskleidžiama kaip funkcija kompiuteriuose, turinčiuose su „Microsoft“ API suderinamą NPU arba dirbtinio intelekto greitintuvą. Akivaizdu, kad ASR išdidinimo komponentas naudoja dirbtinį intelektą detalėms atkurti. Kadangi antraštėje rašoma „palaikomi žaidimai“, ASR gali neveikti visuotinai. Dar neaišku, kaip ASR vaizdo kokybė atrodys lyginant su DLSS, FSR ar XeSS.

Be žaidimų, ASR daugiausia skirta pagerinti interneto kameromis užfiksuoto vaizdo kokybę tokiose bendradarbiavimo programose kaip „Teams“, „Skype“ ir „Camera“- visos trys yra UWP programos. „Windows 11 23H2“ jau naudoja dirbtinį intelektą kompiuteriuose su NPU, kad pasiūlytų keletą internetinių vaizdo kamerų filtrų, fono manipuliavimo, garso triukšmo filtravimo ir kitų patobulinimų.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.