Naujųjų konsolių aparatinių pajėgumų gali greitai ir nebepakakti

Abi naujausios kartos konsolės – „Sony PlayStation 4“ ir „Microsoft Xbox One“ – turi po 8 GB operatyvios atminties, kurios viena dalis naudojama operacinės sistemos poreikiams patenkinti, o kita – žaidimų kūrėjų disponavimui. „Witch Beam“ ir „Crytek“ požiūris į tokio svorio atminties pakankamumą išsiskiria.

Jei „Witch Beam“ studijai priklausanti komanda mano, kad tokia atminties talpa juos tenkina, vienas iš „Crytek“ vadovų Šonas Tracy (Sean Tracy) įsitikinęs, kad jau dabar kūrėjai gali drąsiai išnaudoti visus 8 GB ir ateities žaidimai reikalaus daugiau resursų, nes sudėtingesnėms dinaminėms vaizdo scenoms tokios talpos operatyvios atminties paprasčiausiai nebepakaks.

Šiuo metu masyvus „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ turimas operatyvios atminties kiekis suteikia pranašumą, tačiau galimybių trūkumas bandant išplėsti aparatinius pajėgumus labai dažnai priverčia kūrėjus imtis optimizacinių triukų. Kol kas panašu, kad naujųjų konsolių atminties buferis greičiausiai patenkins programuotojus, bent netolimoje ateityje.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.