NVIDIA „Frame Generation“ veikia ne tik su DLSS, bet ir su FSR bei XeSS

„Igor’s Lab“ komanda bandė „Spider-Man Remastered“, kai pastebėjo, kad žaidimo nustatymuose yra keletas keistų parinkčių: buvo galima įjungti „Frame Generation“ funkciją neįjungus DLSS ir sujungti kadrų generavimą su AMD FSR ir „Intel XeSS“ technologijomis.

„Igor’s Lab“ iš karto kreipėsi į NVIDIA, kad paklaustų, ar šios parinktys ten turėjo būti. NVIDIA patvirtino, kad viskas yra taip kaip turi būti, ir paaiškino, kad kadrų generavimas veikia atskirai nuo vaizdo didinimo, tačiau pridūrė, kad DLSS 3 buvo optimizuotas darbui su juo. „Igor’s Lab“ su RTX 4090 pradėjo bandymus, kad pamatytų, ką gali kadrų generavimas be DLSS 3.

Testavimo sistemoje be RTX 4090 buvo „Intel i9-12900K“ procesorius ir paleidus „Spider-Man Remastered“ su maksimalios vaizdo kokybės nustatymu 4K raiškoje, RTX 4090 pasiekė protingus 125 kadrus per sekundę. Įjungus DLSS, FSR arba XeSS su jų „Performane“ nustatymais, žaidimo sparta jau buvo apribota procesoriaus galios ties 135 fps.

Tada, įjungus kadrų generavimą, bet be jokio didinimo, kadrų dažnis šoktelėjo iki 168 fps. O įjungus DLSS ir FSR (su „Performance“ nustatymu), kadrų kiekis pakilo iki maždaug 220 fps. XeSS šiek tiek atsiliko ir, veikdamas kartu su kadrų generavimu, pasiekė tik 204 fps.

„Igor’s Lab“ taip pat išbandė kadrų generavimo įtaka naudojant kitus DLSS, FSR ir „XeSS“ kokybės nustatymus ir situacija liko tokia pati. Kadrų generavimas visoms trims vaizdo išdidinimo technologijoms padeda pasiekti daug didesnį kadrų dažnį, tačiau DLSS ir FSR smarkiai aplenkė XeSS.

Daugiau apie bandymus „Igor’s Lab“ tinklapyje.

 

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.