NVIDIA pranešė apie DLSS 4, technologija veiks tik su RTX 50 serija
DLSS 4 įdiegta „Multi-Frame Generation“ – technologija, galinti iš anksto sukurti dar daugiau kadrų. NVIDIA tvirtina, kad ji užtikrins iki 8 kartų didesnį našumą tokiuose žaidimuose kaip „Cyberpunk 2077“ ir yra svarbiausias DLSS atnaujinimas nuo 2020 m. Ši technologija padidina našumą į grafikos apdorojimo mechanizmą įtraukdama papildomus kadrus, kurie visi generuojami dirbtinai.
DLSS4 atnaujinimas patobulins visų RTX serijų algoritmus ir dirbtinio intelekto modelius. Dėl atnaujintos „Reflex 2“ technologijos (kuri nėra išskirtinė 50-ai serijai) NVIDIA RTX 50 serija iš esmės generuos ne vieną, o tris kadrus į priekį, išlaikant mažą vėlinimą. Dėl atnaujintų modelių padidės ir kitų serijų našumas.
Tačiau svarbi detalė yra ta, kad NVIDIA patvirtino, jog DLSS „Multi-Frame Generation“, pagrindinė DLSS 4 funkcija, bus skirta tik RTX 50 serijai. Nors senesnės plokštės gali palaikyti vaizdo išdidinimo funkciją, jos neturės naudos iš techninės įrangos generuojamų papildomų kadrų. RTX 40 serijos atveju tai reiškia, kad iš anksto generuojamas tik vienas kadras, o RTX 20 serijos vaizdo plokštės iš viso nepalaikys „Frame Gen“.
NVIDIA žada didelį našumo padidėjimą – iki 8 kartų, todėl tai idealiai tinka 4K 240 Hz monitoriams. Pirmąją dieną DLSS 4 pradės palaikyti 75 žaidimus. Ji visiškai palaikys visus RTX 50 serijos modelius, o RTX 40 serijos kortos naudos vieno kadro kartos technologiją.
Naujausi komentarai