„Nvidia“ pristatė G-Sync technologiją
„Nvidia“ skuba į pagalbą žaidėjams, kompanija pasiryžusi sinchronizuoti vaizdo plokštės ir monitoriaus darbą. Įgyvendinus šį uždavinį „Nvidia“ sugebėtų iš mūsų gyvenimo pašalintį vaizdo plyšimą (tearing) ir vaizdo striginėjimą (stuttering), o taip pat sumažinti vaizdo vėlinimą (input lag). Trumpai galima pasakyti, kad „Nvidia“ nori priversti monitorių veikti dinaminiu režimu. Jis nustotų veikti sau įprastu vaizdo skleisties dažniu, o vietoj to vaizdą atnaujintų tik tada kai gautų paruoštą kadrą iš vaizdo plokštės.
Šiek tiek apie „Nvidia“ atakuojamas žaidėjų problemas. Vaizdo plokštė siunčia pagamintus kadrus monitoriui įvairiu dažniu per sekundę, nepriklausomai nuo monitoriaus vaizdo atnaujinimo dažnio (esant išjungtam V-Sync), dėl to ekranuose galime pamatyti įvairių anomalijų, kurios gadina žaidimo malonumą. O jos atsiranda dėl to, kad įrenginiai tiesiog nesusikalba, vaizdo plokštė veikia dinaminiu režimu, o monitorius fiksuotu.
Todėl nenaudojant V-Sync žaisdami galime turėti plyšinėjimo efektą, kuris susidaro dėl to kad monitorius naują kadrą nuskaito ne nuo jo pradžios ir vienam monitoriaus ciklui tenka keli kadrai.
Šią problemą galime išspręsti įjungę V-Sync. Bet ir ši technologija ne be trūkumų. Vaizdo plokštė turi visada gebėti pateikti monitoriui tiek kadrų koks yra jo atnaujinimo dažnis. Net ir turint monitorių su 60Hz skleisties dažniu ir įjungus maksimalius žaidimo nustatymus, tikrai ne visos vaizdo posistemės geba generuoti 60 kadrų per sekundę, dėl to atsiranda striginėjimas ir vaizdo vėlinimas.
Čia mums padėti ir stengiasi „Nvidia“ su savo nauja G-Sync technologija. Šis išradimas turėtų pašalinti vaizdo plyšinėjimą (tearing), striginėjimą (stuttering) ir vaizdo vėlinimą(input lag) iš mūsų gyvenimo. Tam „Nvidia“ partneriai į monitorius turės sumontuoti specialią plokštę, kuri padės vaizdo plokštei susikalbėti su monitoriumi ir priversti jį veikti dinaminiu skleisties dažnio režimu pagal vaizdo posistemės sukuriamus kadrus per sekundę. Minima, kad 177Hz bus maksimali riba. Žinoma ši technologija taptų bevertė jei sukuriamų kadrų per sekundę skaičius taptų žemesnis nei 30 per sekundę, tada mes tiesiog turėtume vaizdo striginėjimą. Ne vienas jau pradžioje tikriausiai pagalvojo kiek gi tai mums kainuos? Turima informacija sako, kad šis modulis pridės 75€/$ prie monitoriaus kainos. Šį įrenginį į kai kuriuos monitorius bus galima instaliuoti ir patiems. Dabar ši technologija veiks su sekančiomis vaizdo plokštėmis: GTX TITAN, GTX 780, GTX 770,GTX 760, GTX 690, GTX 680, GTX 670, GTX 660 Ti, GTX 660, GTX 650 Ti Boost, taip pat būtina naudoti bent „Windows 7“ ar naujesnę „Microsoft“ operacinę sistemą.
Parengta pagal „Guru3d“ informaciją
Gal ir nieko turetu buti… Gaila kad turbut ATI vga netures tokios funkcijos.
Bent jau vyksta spekuliacijos, kad teoriškai būtų galima vos ne visus monitorius priversti veikti tuo dinaminiu dažniu, bet ten aišku buvo forumo lygio informacija. Bet netikiu, kad tai nėra įmanoma, tiesiog pradžiai reikia susirinkti pinigus kažkam.
Tai jie cia tipo padare dinamini V-sync? taip supratau. Idomiai sugalvojo.