„PlanetSide 2″ gavo „nVidia PhysX“ palaikymą

„nVidia" turi galimybę išdidžiai paskelbti, kad nuo šiol jos nuosava PhysX technologija tapo integruota į „PlanetSide 2" mūšio laukus, taip padidinant keletos žaidimo elementų realistiškumą iš tikslumą.

PhysX implementacija sukasi apie su aplinka susiduriančias daleles, kurios „šiukšlina" mūšio laukus. „APEX Turbulence" simuliuoja dalelių judėjimą, kuris leidžia sukurti tikroviškesnius dūmų, rūko, smėlio ir sniego audrų efektus. Visų paminėtų efektų nerasime „PlanetSide 2" žaidime, tačiau kaip atrodo „efektiškai" atnaujinta šaudyklė, be abejonės, galite pamatyti:

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.