Reklamos rinkos žaidėjai tiki Yahoo ir Microsoft sėkme
Jungtinių Amerikos Valstijų reklamos agentūros pareiškė palaikančios jau įteisintą Microsoft ir Yahoo bendradarbiavimą. Pasak jų, šis tandemas galėtų užkirsti kelią tolimesniam Google dominavimui internetinės paieškos reklamos rinkoje.
Panašūs reklamos agentūrų pareiškimai nėra iš piršto laužti, nes, naujausiais duomenimis, Google valdo apie 77 procentus pasaulinės internetinės paieškos rinkos. Yahoo tenka 8 procentai, o Microsoft tenkinasi vos 4 procentais. Kaip žinia, kompanijos pasirašė dešimtiems metų sutartį ir nutarė, kad Microsoft Bing paieškos sistema teiks užklausas visiems Yahoo tinklapiams, o Microsoft mokės apie 85 procentus pajamų Yahoo, kurias gaus iš reklamos kompanijos tinklapiuose.
„Mes tikime, kad Microsoft ir Yahoo sumanymas suvienyti savo technologijas ir paieškos sistemas yra naudingas reklamos verslui, rinkodaros agentūroms, tinklapiams ir vartotojams. Mes raginame JAV Teisingumo departamentą nepatenkinti skundo, jog ši sutartis pažeidžia antimonopolinius įstatymus, nes ji tiesiog skatina konkurenciją reklamos rinkoje.“, – cituoja JAV reklamos agentūrų asociacijos žodį naujienų tarnyba Reuters.
Tegul svajoja M$ toliau 🙂