Sony PlayStation 4 „viduriai“ gali nužengti į PC rinką

Nors daugelis per oficialų „Sony PlayStation 4" konsolės pristatymą tikėjosi kažko daugiau nei tik A serijos, „Trinity" architektūros turinčio, hibridinio pricesoriaus, jų lūkesčiai buvo išpildyti su kaupu. Dalį konsolės techninių specifikacijų visiškai „nepažįstantiems" staliniams kompiuteriams AMD ketina kažkaip apeiti ir integruoti SoC sistemą į šiuolaikinius PC.

Jei aštuonių branduolių x86-64 „Jaguar" architektūros CPU ir GCN architektūros vaizdo posistemį galima labiau laikyti AMD nuopelnu, žinoma „Sony" prisidėjo optimizuodama platformą, tačiau integruotas GDDR5 atminties valdiklis visiškai priskiriamas japonų išmonei. Nors „Sony" naudoja x86 architektūros CPU, 8 GB GDDR5 atmintis, kuria dalinasi tiek VGA, tiek ir sistema, tampa slaptuoju arkliuku. Keletas jos jungčių (angl. interface) tiesiog visiškai prasilenkia su asmeniniuose kompiuteriuose sutinkamais standartais ir todėl tampa neįmanoma tokio SoC integruoti į pagrindines plokštes.

AMD gali rinktis: nurėžti GDDR5 IMC arba rizikuoti ją licenzijuojant, dėja, bet tuomet viskas atsiremia į JEDEC organizaciją, reglamentuojančią operatyvios atminties specifikacijas, o specifikacijų GDDR5 DIMM šiuo metu nėra. Kita problema – pagrindinių plokščių gamintojai, kurie tikrai neimponuoja ypač brangiai GDDR5 atminčiai, plius prarandant galimybę išplėsti atminties posistemę (viskas turėtų būti sulituota į SoC).

Sunku pasakyti, kaip septynis kartus didesnio „PlayStation 4" atminties pralaidumo apkarpymas lyginant su „Intel Ivy Bridge" sistema, naudojančia DDR3 1600, gali atsiliepti sistemos spartai, tačiau nebūtų stebėtina, jei ji nukentėtų ypač stipriai. Belieka stebėti, kaip AMD sugebės išlaviruoti, neatsisakant savo sumanymo…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.