Teikdamas pirmenybę „Oculus Rift“, John Carmack palieka „id Software“

Paskutiniais metais stokojęs aktyvumo žaidimų sferoje Džonas Carmackas (John Carmack) palieka tai, ką sukūrė – kompaniją „id Software“. Nors už daugelio hitų stovėjusi asmenybė norėjo išlikti patarėju technikos klausimais „id Software“ kompanijoje, Carmackas nusprendė skirti visą savo dėmesį virtualios realybės „Oculus Rift VR“ šalmui.

Nors Džonas Carmackas tampriai susietas su tokiais žaidimais ir jų frančizėmis, kaip „Commander Keen“, „Wolfenstein 3D“, „Doom“, „Quake“ bei „Rage“, didžiausio pripažinimo „id Software“ įkūrėjas sulaukė dėl išradimų 3D grafikos srityje: „Doom 3“ žaidime buvo adaptuoti Z-fail trafaretiniai šešėliai, o „Enemy Territory : Quake Wars“ – technologija „MegaTexture“.

Per paskutinį dešimtmetį „id Software“ išleidus tik du asmeniškai John Carmack sukurtus žaidimus („Doom 3“ 2004-siais ir „Rage“ 2011-siais),  buvo stebimos aiškios tendencijos, kad amerikietis apleidžia šią sritį. Vis dar būdamas su „id Software“, Carmackas šių metų rugpjūčio mėnesį tapo vienu pagrindiniu „Oculus Rift“ komandos nariu, tačiau paaiškėjo, kad pastarasis projektas tapo pirmenybiniu asmeniniams kompiuteriams skirtos grafikos tobulinimo sąskaita.

Džono atliktas darbas kuriant id Tech 5 grafinį variklį yra baigtas, o išėjimas neturės įtakos dabartiniams kompanijos vykdomiems projektams", – mano „id Software“ studijos vadovas Tim Willits.

2 Komentarai

  1. Stipena parašė:

    Kažkodėl mane ima liudesys dėl šio jo žingsnio, bet taipogi apima džiaugsmas jog grįžta prie VR.

  2. Stipena parašė:

    O dieve.. Nebebus daugiau QuakeCon Keynote’ų su Carmack’u, va kodėl taip liūdna…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.