„Unreal Engine 5“ demonstracija su „PlayStation 5“

Parodyta „Unreal Engine 5“ demonstracija leidžia žvilgtelėti į ateitį, nes šis variklis bus naudojamas būsimuose žaidimuose. Žinoma, praeis daug laiko, kol kūrėjai galės pasiūlyti žaidimų su „Unreal 5“ varikliu, tad kol kas tai tik dar vienas gražus demonstracinis video. Įdomu, kad visa demonstracija yra atlikta „PlayStation 5“ konsole, kurios išleidimas turi įvykti šių metų pabaigoje.

„Unreal Engine 5“ variklio SDK žaidimų kūrėjams bus prieinamas tik 2021 metų pradžioje. Tad žaidimų pasirodymas įvyks tikrai negreitai. „Unreal Engine 5“ bus suderinamas su „PlayStation 5“, „XBOX Series X“, asmeniniais kompiuteriais, „Mac OS“, iOS ir „Android“ platformomis.

12 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    https://youtu.be/EFyWEMe27Dw?t=72

    Šešėliai kažkaip vistiek biški kampuoti 🙂

    Aš nežaidęs ant konsolės, bet ant PC tai kažkokių didelių skirtumų neįžiūriu.

    • kernelis parašė:

      Didziausias skirtumas ten jausis developer’iam pirma. Pats „pipe-line’as“ biski keisis, taps paprastesnis, o pats engine’as lansktesnis. Vartotojam turetu padideti imersyvumo lygis, darant prielaida, kad kazkas ta varikli spaus link maksimumo. Cia kartu su tuo UE5 realiai eis visas solution’as ta pati IP ir jo artefaktus reuse’inti ivairiem tikslam – filmo CGI, zaidimui, kazkokiam tai VR expierence ir pan.

      As nesu geimeris, bet pats vaizdas man tikrai aiskiai lenkia vidutini siu dienu AAA, ypac detalumas. Plius cia early preview ant PS5, tai galit primest ka tas variklis gales ant kokios RTX3080Ti su RTX ir DLSS 3.0.

  2. BC00 parašė:

    Epic also appreciated the benefits of the PS5’s SSD, noting that such graphics cannot be achieved using a hard drive or even a SATA SSD as they do not have enough speed to load the high resolution textures as they are needed.If we want to use those textures on PC, we will need if or if a high speed NVME SSD

    Ar visgi nėra persūdoma kažkiek…

    • Strelok parašė:

      Persūdoma stipriai. Didžioji dalis tekstūrų prieš laiką yra užkraunamos, kad neatsiradinėtų prieš akis žaidėjams. Aišku, didžiausias privalumas tai krovimo laikas tų tekstūrų, bet tarp satos ir nvme kaupiklių laiko skirtumas krovimo nėra didelis lyginant su hdd

      • kernelis parašė:

        Kol nepaimsi ir nepalyginsi SATA ir NVMe tame demo, tol realiai nezinosi, kiek persudyta ir kiek ne 🙂 Kad esamu momentu SATA ir NVMe skirtumas nesijaucia, tai cia grynai esamu zaidimu ir tools’u dizaino pasirinkimas ir visai logiskas – NVMe market share nera toks didelis, o iki siol konsoles vapse su HDD buvo, tai as jau „matau“, kaip kazkas port’us perdarineja ir NVMe diskams optimizuoja 😀

        As kazko manau, kad cia visai galimas dalykas, jog next-gen zaidimuose NVMe tures daug daugiau itakos ir praktiskai jauciamos. Gal ne tai, kad su SATA bus neimanoma kazkas, bet as tikrai tikiu, kad NVMe itaka bendram UX bus jauciama pas next-gen. Matysim.

        • Strelok parašė:

          nu iki žaidimų su unreal engine 5 pasirodymo geriausiu atveju kokie 2 metai. O 2 metai gana ilgas laiko tarpas technologijoms. sunku šiuo metu kalbėti ant kiek geresni nvme už sata ssd bus, bet kas akivaizdu, kad SATA 3 standartas jau atgyvenęs dalykas.

      • Stipena parašė:

        Kur pasakė kad užkraunamos prieš laiką? Kažkaip abejoju kad ten daug tų 8K tekstūrų prikiši anksčiau laiko.

    • Stipena parašė:

      NU kaip ir nepersūdoma, nes lyginant su PS5 SSD dabartinių SSD kontroleriai čiulpia su savo 2 kanalais ar kiekt ten prieš Sony custom kontrolerį su 12 kanalų.

  3. MMM parašė:

    nesveikos teksturos

  4. SarzzeR parašė:

    Bent matosi next-gen, o Mixrosoft, tai nieko neparodė, apart trailers. 😀

  5. ChienTheDog parašė:

    Tekstūros, detalumas ir apšvietimas gal ir pažangesni, bet jūs pažiūrėkite, koks vanduo baisus…

  6. BC00 parašė:

    https://wccftech.com/next-gen-ssd-tech-could-mean-the-resurgence-of-megatextures-technique-says-splash-damage-vp-of-tech/

    Net nežinojau, kad Rage naudoja kažką panašaus. Nors ir tech downgrade’inta, bet man asmeniškai grafika toli iki kažko įspūdingo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.