„AMD CrossFire“ ateityje leis apjungti vaizdo plokščių atmintį

Turbūt nesumeluosime sakydami, kad realiaus atminties kiekio padvigubėjimas naudojantiems kelias vaizdo plokštes prilygtų bent mažai svajonei. Apie tokią ateities galimybę, kuomet „CrossFire“ režimu veikiančios dvi 4 GB vaizdo plokštės suteiks realų priėjimą prie visų 8 GB, savo „Twitter“ paskyroje, kurioje skelbtą informaciją išplatino „WCCFTech“ prabilo AMD marketingo specialistas Robert Hallock.

Kadangi žaidimo vaizdinė „kopija“ yra apdorojama atskirai kiekvienos multi konfigūracijoje esančios vaizdo plokštės, o kartu atitinkamai paskirstomi ir kadrai, tai neleidžia gauti atminties padvigubinimo efekto. Pasirodo, tokią nusistovėjusią taisyklę galima sulaužyti kartu su „Mantle“ API arba kitu paprastesnio programavimo lygio instrukcijų paketu, pavyzdžiui kaip DirectX 12. Tiesa, tai nereiškia, kad viskas yra taip paprasta ir leidžiama automatiškai „sulipdyti“ vaizdo plokščių atminties buferius į vieną. Minėta savybė yra integruota į „Mantle“ API, tačiau žaidėjų džiugesį kaip visada valdo žaidimų kūrėjai – atminties suklijavimui reikalingas speciali optimizacija iš programuotojų pusės.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.