AMD praneša apie „FSR Redstone“, kuri skirta tik RDNA 4
Parodoje „Computex“ AMD pristatė „FidelityFX Super Resolution“ (FSR) technologijos evoliuciją. FSR 4, kuri debiutavo kartu su „Radeon RX 9070“ serija, buvo tik žingsnelis į priekį, o dabar AMD siekia panaudoti mašininį mokymąsi ir kitas technologijas, kad žaidėjams suteiktų dar geresnę patirtį.
Kitas žingsnis – „FSR Redstone“, nauja superskiriamosios gebos ir kadrų generavimo versija. Šioje versijoje daugiausia dėmesio bus skiriama trims pagrindinėms funkcijoms: Neural Radiance Caching, mašininio mokymosi pagreitinta spindulių regeneracija (Ray Regeneration) ir mašininio mokymosi pagreitintas kadrų generavimas.
Neuroninis spindesio spartinimas skirtas numatyti, kur scenoje atsispindės netiesioginis apšvietimas, ir taip sumažinti poreikį sekti visą kelią. „Ray Regeneration“ yra panašus į tą, kurį NVIDIA siūlo DLSS 3.5 – tai dirbtinio intelekto algoritmas, kuris sumažina sudėtingumą, reikalingą spindulių sekimo (Ray Tracing) scenoms. Tuomet scena padidinama naudojant itin didelę skiriamąją gebą ir po to generuojami kadrai.
Deja, AMD aiškiai nurodė, kad „FSR Redstone“ skirtas tik RDNA 4. Paties Jack Huynh žodžiais tariant, „FSR Redstone“ pakeis žaidimo taisykles RDNA 4 naudotojams“, o apie kitų architektūrų palaikymą neužsimenama.
Oficialiai planuojama, kad „FSR Redstone“ pradės veikti antrąjį šių metų pusmetį. AMD nepateikė konkrečių datų, greičiausiai dėl to, kad ši technologija vis dar kuriama ir norima užtikrinti, kad ji būtų kuo labiau ištobulinta.
Naujausi komentarai