„CryEngine 3“ ir „Crysis 3“ viename filmuke!
"Crytek" pristatė naują "CryEngine 3" techninį vaizdo klipą. Pasak kompanijos, šis filmukas paremtas realaus laiko vaizdais iš būsimosios šaudyklės "Crysis 3".
Planams nepasikeitus, multiplatforminis "Crysis 3" mus pasieks kitų metų vasarį, na o dabar – vaizdingo žiūrėjimo.
Na taip… Vien žiūrint filmuką apsiverkė mano Phenom’as su senute GTX480. Panašu, kad vien augmenijos tesseliacijai jos neužteks 🙂
Vargs ir mano Phenom’as su HD 6950:D
O maniškė Intel HD4000 manau puikiai susitvarkys 😀
Kad gerai optimizuotas variklis, tai gtx 560 turetu uztekti. high-ultra.
Optimistai 😀
taigi cia tas pats kas crysis 2, net ant laptopu zmones lose. tas pats grafikos variklis, tik siek tiek patobulintas.
"tik siektiek" 😀
Povilai, gi žinai kokios geležies reikia padoriai tesseliacijai (nežinau kaip būtu lietuviškai "tesselation" ). Jeigu tai bus naudojama netgi augmenijai (kiekvienai žolytei!), tai vien jau dėl to visi laptopai bus atidėti į šoną, bent porai metų. "Pixel accurate dissplacemnt maping" taip pat turėtu parodyti savo apetitą… Čia tikrai nebus tas pats kas Crysis 2. Jeigu su kuom ir galima sulyginti, tai su pirmuoju Crysis jo pasirodymo metu t.y. kai visi normaliai galėjo jį žaisti tik po 2-3 metų.
Galim lygint ir su Crysis 2, tereik upgreidint pastarąjį su DirectX11 Ultra, HighResolutionTexture paketais ir tada galim bus įsitikint, kaip praėjusios kartos VGA (ypač Radeon 6xxx) turi vargo susidorojant su teseliacija.
Crysis ir ankstesnės versijos nebuvo tokios, kad su esamu hardware išleidimo metu būtų galima padoriai lošt ant max nustatymų. Šitas žaidimas reikšmingesnis kaip interaktyvus benchmarkas 🙂 O pats gameplay toks biški geresnis už vidutinišką.
Crysis 2 su visais, visais įmanomais pribumbasais (DX11 + aukštos raiškos tekstūros + AA) pas mane nekrenta žemiau 35FPS ir šiam žaidime (pvz.) žolė ne tik, kad be teseliacijos, bet dar ir gana prastai atrodo – http://i.imgur.com/ugv8c.jpg Jeigu mano akys nemeluoja, pirmąjame Crysis augmenija atrodė kur kas geriau. O Crysis 3… 🙂
Ant Crysis 2 teseliacija buvo labai prastai padaryta:
http://techreport.com/articles.x/21404/2
Privaryta daug polygonų, bet daugelis iš jų nesuteikia jokių papildomų detalių, nes dažnai lygų paviršių dalina, ar yra ant tiek tankų, kad susilieja ir atskiri polygonai yra nematomi. Jei visi tie polygonai suteiktų papildomus matomus iškilimus, manau galima būtų gauti įspūdingus rezultatus.
Crysis 2 nepatiko nei grafika nei aplinka , čia lygtais viskas idomiau atrodo.