Honda patvirtina dyzelinį Accord ir hibridinį CR-Z

Jau birželio pradžioje buvo galima išgirsti apie „Honda“ planus atnaujinti „Accord“ modelį suteikiant jam dyzelinį variklį. „Honda“ vakar patvirtino „2009 Honda Accord“ su pasirenkamu 2,2 litro darbinio tūrio i-CTDi 4 cilindrų dyzeliniu varikliu.

Pranešama, kad šio variklio galia sieks 150 AG, o sukimo momentas yra pakankamai didelis – 352.11 Nm. Dyzelio emisijos atitiks visų 50 Amerikos valstijų reikalavimus, todėl šiuo automobiliu be jokių abejonių galėsime važinėtis ir Lietuvoje. Bus patenkinti ir ekonomiškų automobilių mėgėjai – šiam akordui vidutiniškai tereikia 5.88 L dyzelino.

Jeigu degalų ekonomija pasitvirtins per „Environmental Protection“ agentūros testavimą dyzelinis „Accord“ gali tapti taupesniu nei ankstesnės kartos „Accord Hybrid“ arba dabartinis „Toyota Camry Hybrid“/

2,2 litrų dyzelis turėtų būti sekamas naujojo 3,5 litro darbinio tūrio V6 dyzelio skirto didelėms „Honda“ transporto priemonėms. Šis variklis yra 30 procentų ekonomiškesnis nei dabartinis 3,5 litro V6 benzininis atitikmuo.

Kartu su „dyzelinėmis“ naujienomis „Honda“ taip pat pristatė „CR-Z“ hibridinį koncepcinį modelį, apie kurį jau pasakojome, gamybai. Šis mažylis teturintis dvi sėdimąsias vietas naudos tokią pačią variklio sandarą kaip ir „Civic Hybrid“ (4 cilindrų benzininį variklį, „Integrated Motor Assist“ ir „CVT“) ar greičiausiai pagerins savo 5.88 l/100 Km mieste ir 5.3 l/ 100 Km užmiestyje reitingus.

„CR-Z“ bus akompanuojamas su 22000 tūkstančių JAV dolerių kainuojančiu „Global Small Hybrid“ (GSH), o pastaris kovos prieš „Toyota Prius“ jau 2009-iais metais.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.