Koenigsegg CCXR SE – bioetanoliu mintantis 1018 AG žvėris
Fantastiškas Koenigsegg CCX superautomobilis jau nebestebina auto fanų visoje planetoje. CCX yra lygiai tokio pat įspūdingo CCR, kuris pirmą kartą pasirodė 2004-iais Ženevos automobilių parodoje, pasekėjas.
„Įprastas“ 540000 JAV dolerių kainuojantis CCXsveria tik 1179 KG ir yra varomas dvigubą kompresorių turinčio 4.7 lito 806 AG variklio. Įspūdinga galia ir palyginti mažas svoris leidžia CCX pasiekti 100 Km/h greitį per 3.2 sekundės, ketvirtį mylios nuvažiuoti per 9.9 sekundes ir lėkti maksimaliu 394 Km/h greičiu.
Tiems, kam šie skaičiai neatrodo pakankamai stulbinantys Koenigsegg paruošė staigmenėlę kainuojančią 2.2 milijono JAV dolerių – tai CCXR Special Edition.
Koenigsegg CCXR neturi sau abejingų. Nemažai automobilių mėgėjų įsimylį jį iš pirmo karto
CCXR Special Edition, kaip teigia Koenigsegg yra aplinkai draugiškas superautomobilis. Naujasis greituolis naudoja E85 (85% etanolio, 15% benzino) degalų mišinį, kurį deginant pasiekiama neįtikėtina 1018 AG galia esant 7200 apsisukimų per minutę, bei 1057 Nm sukimo monentas esant 6100 apsisukimų per minutę.
Koenigsegg tikina, kad papildoma jėga leis šiam gražuoliui iki 100 Km/h įsibėgėti per 2.9 sekundės, o maksimalus greitis dabar perkops 399 Km/h ribą. Žvėries vidutinės degalų sąnaudos sieks 22 L/100 Km kelio.
Iki šiol vyksta labai daug ginčų dėl bioetanolio. Viena pusė teigia, kad tai ekologiškas kuras, kita, kad tai dar labiau teršiantis energijos šaltinis, nei įprastas benzinas. Viena plačiausiai tokį kurą naudojančių šalių yra Brazilija, o Amerikoje tokiais degalais „mintantys“ automobiliai sudaro tik tris nuošimčius.
Beveik nekyla abejonių, kad tai ką matome nuotraukose, pamatysime ir gatvėse.
Naujausi komentarai