Larrabee 3D vaizdą apdoros ir rasterizacijos būdu

Apie Larrabee Jūs jau esate girdėję. Tai naujos kartos Intel kuriamas produktas, kurio pagrindinė paskirtis bus apdoroti vaizdą. Tačiau dėl vidinių architektūros ypatybių Larrabee bus įmanoma panaudoti ir platesnėje sferoje – viskas programutojų rankose.

Iki šiol viena pagrindinių diskusijų temų, kalbant apie šį Intel gaminį, buvo Larrabee sugebėjimas 3D vaizdą apdoroti Ray-Tracing būdu, kuris nors ir užtikrina puikią vaizdo kokybę, reikalauja tiesiog milžiniškų skaičiavimo pajėgumų. Pasigirdo netgi nuomonių, kad klasikinio rasterizacijos metodo Larrabee žaidimuose nepalaikys, o tai reikštų revoliuciją žaidimų pramonėje.

Vis dėlto Intel atstovai nutraukė kalbas šiuo klausimu, pranešdami, kad rasterizacijos metodas bus palaikomas, ir tai bus pagrindinis būdas apdoroti vaizdą žaidimuose. Pabrėžiama, jog OpenGL ir DirectX Larrabee apdoros tik rasterizacijos būdu.

Taigi, žaidėjai gali būti tikri, kad jų mėgiami žaidimai pasileis ir su Larrabee.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.