"Peugeot" naujas hibridinis 308 dyzelis
„Peugeot“ po trupučiuką vis artėja prie savo tikslo tapti viena iš „žaliausių“ automobilių gamintojų. Šį kartą kompanija, priklausanti „PSA“ koncernui, kuris vienija tris automobilių gamintojus : „Toyota“, „Citroen“ ir patį „Peugeot“, išleido naują hibridinio tipo principo variklį turinčią mašinytę – 308 Hybrid HDi. Automobilis rinkai bus pristatytas per Frankfurto automobilių parodą ir bus pradėtas gaminti 2010-iais metais.
„308 Hybrid HDi“ turi 107 arklio galių, 1.6 litro HDI DPFS dyzelinį variklį (atitinkantį Euro 5 emisiją). Jam į pagalbą ateina 16 kilovatų elektrinis motoras didinantis bendrą galią iki 129 AG. Šio elektrinio motoro pagaminta energija saugoma 200V NiMH akumuliatoriuje kuris yra pakraunamas atsinaujinančio stabdymo būdu. Galia yra skirstoma į priekinius ratus naudojant semi-automatine 6 greičių pavarų dėžę.
„Peugeot“ tvirtina, kad 308 Hybrid HDi naudos tik 3.4 litrus dyzelino 100-ui kilometrų, o amerikietiškai tai skambėtų kaip 69 mylios(1,609 Km) nuvažiuotos su galonu(3,78543 L) dyzelino. Anglies Dvideginio (CO2) emisija yra net 38 procentais mažesnė nei paprasto 308 dyzelio.
Automobilių rinka dyzelinių-hibridinių automobilių laukia labiau nei išskėstomis rankomis, nes ši rinka iki šiol yra labai mažai užpildyta.
Naujausi komentarai