AMD „FidelityFX Super Resolution“ turėtų žaidimų spartą padvigubinti

AMD ruošia DLSS analogą – „FidelityFX Super Resolution“. Kompanija apie šią technologija beveik nekalba, bet gandų visgi netrūksta. Teigiama, kad AMD dirba su keliais žaidimų kūrėjais, kad integruotų „FidelityFX Super Resolution“ į žaidimus. Kol kas viskas yra tik alfa versijoje, gal dėl to AMD apie tai nieko ir neskelbia.

AMD nori „FidelityFX Super Resolution“ įgalinti visuose RDNA architektūros vaizdo plokštėse. Tai apima ne tik RX 6000 seriją, bet ir RX 5000 seriją, o taip pat naujos kartos konsoles. Kol kas apie „FidelityFX Super Resolution“ išleidimo datą nekalbama ir šią technologiją išvysime tik tada, kai ji bus užbaigta. Yra užuomenų, kad tai galėtų įvykti gegužės mėnesį, bet tai nepatvirtinta informacija.

„FidelityFX Super Resolution“, kaip ir DLSS, reikia integruoti į žaidimus, tad norint naudoti technologiją reikia atlikti daug darbo. Tikimasi, kad dėl kelių platformų su AMD RDNA vaizdo plokštėmis „FidelityFX Super Resolution“ integravimas bus spartus ir priimtinas žaidimų kūrėjams, nes beveik visi žaidimai yra skirti konsolėms. Pagal nepatvirtintą informaciją, „FidelityFX Super Resolution“ sugebės spartą žaidimuose pakelti dvigubai. Dėl to žaidimuose bus lengva pasiekti kur kas didesnius kadrus per sekundę. Tai atrodo įspūdingai, bet dar reikia pamatyti, kokia yra vaizdo kokybė po „FidelityFX Super Resolution“ apdorojimo ir tik tada galėsime pasakyti, ar AMD technologija verta dėmesio, ar ne.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.