AMD išleidžia „Radeon Adrenalin 2020 21.6.1“ tvarkykles ir įgalina FSR

Būtent šiandien, birželio 22 dieną, AMD išleidžia „FidelityFX Super Resolution“ (FSR) technologiją, o norint ją naudoti reikės naujų „Radeon Adrenalin 2020 21.6.1“ tvarkyklių. Vien atsinaujinti tvarkyklių neužteks – reikės atnaujinimo ir žaidimams. AMD kol kas žaidimų sąrašo su FSR palaikymu nėra atskleidusi, bet iš seniau žinome, kad pirmą dieną naują technologiją turėtų palaikyti septyni žaidimai. Daugiau apie FSR technologiją galima sužinoti čia.

Su „Radeon Adrenalin 2020 21.6.1“  tvarkyklėmis taip pat gauname „Dungeons & Dragons: Dark Alliance“ palaikymą. AMD dar skelbia likusių problemų ir ištaisytų klaidų sąrašus.

„Radeon Adrenalin 2020 21.6.1“ galite parsisiųsti iš AMD tinklapio.

Fixed Issues

  • Radeon FreeSync™ may intermittently become locked while on desktop after performing task switching between extended and primary displays upon closing a game, causing poor performance or stuttering.
  • Anno 1800™ may crash upon launching this game when running DirectX®12.
  • AMD cleanup utility may clean up chipset/RAID installer related folders/registries from the system.
  • Some Radeon Graphics products may experience lower than expected performance in Destiny 2™ when compared to previous Radeon Software versions.
  • Upon joining the AMD User Experience Program, the AMD User Experience Program Master service may have higher than expected CPU utilization.
  • Enabling Ray Tracing while running Ring of Elysium™ on DirectX®12 may cause this game to crash.

Known Issues

  • Resident Evil Village™ may experience an intermittent application hang or TDR on AMD Radeon VII graphics products in the first mission of the game.
  • Enhanced Sync may cause a black screen to occur when enabled on some games and system configurations. Any users who may be experiencing issues with Enhanced Sync enabled should disable it as a temporary workaround.
  • Connecting two displays with large differences in resolution/refresh rates may cause flickering on Radeon RX Vega series graphics products.
  • An Oculus service error may be received on Radeon RX 5000 & 6000 series graphics products which prevents the Oculus Link setup software from running.
  • Radeon performance metrics and logging features may intermittently report extremely high and incorrect memory clock values.
  • If Ryzen Master is not detected in Adrenalin software after installation, a system restart may be required.
  • If Blue or Black screen is observed in mobile systems, temporarily disable Enhanced sign-in
  • A driver mismatch error may appear when two versions of Radeon software (Windows Store & AMD Support versions) are installed on your system. As a temporary workaround, launch the Windows Store version of Radeon software.
  • AMD is investigating an issue that may cause a small impact to battery life on AMD Ryzen 5000 notebooks.
  • A Blue or Black screen may be observed after updating to the latest Radeon Software. A workaround is to disable core isolation.
  • AMD is investigating a D3 error code that may be seen in some motherboard after updating to the latest Radeon Software.
  • Lower than expected performance may be observed on select AMD Athlon™ mobile systems.

3 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Nu nėra jau taip blogai, kaip buvo galvota. Aišku Performance ir Balanced režimai stipriai kerta per kokybę, bet atitinkami DLSS 2.0 režimai man asmeniškai irgi per prasti. Bet vėlgi turime nemažą auditoriją, kuriai kokybė yra tik antraeilis dalykas, o svarbiausias „normaliai“ pažaisti. Ir čia FSR gali pritempti senesnes kortas kaip RX 5700 iki 60 fps 4K lygio.
    Įdomu kiek FSR gali patobulėti, jeigu tik gali, nes nėra naudojamas joks AI. Ir didžiausia problema lieka adaptacija. Kol kas palaikymas tik no name, mažai kam įdomiuose žaidimuose.

    • kernelis parašė:

      1440p ir 4K quality tai sakyciau ne tik, kad ne blogai, bet dar net labai gerai, kaip non-AI based metodui.

      • SoTOP parašė:

        Man atrodo jūs abu pervertinant kiek ten to AI yra pas DLSS 2.0. Aš spėčiau, kad tik tiek, jog visiems būtų galima sakyti, kad „pažiūrėkit čia su AI“. DLSS 1.0 buvo vien AI paremtas, ir kaip nuostabiai veikė visi žinom.
        O AMD FSR visų pirma reikia rimtų žaidimų. Tarp dabar anonsuotų nieko gero nerasta, tai net pabandyti nėra su kuo. Aišku, gali būti, kad Nvidia taip paprastai neleis žaidimams su DLSS gauti FSR. Bet jeigu taip lengva pridėti palaikymą kaip AMD sako, tai reikia tikėtis kad visi rimtesni kūrėjai rudenį jau įdiegs į išleidžiamus žaidimus.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.