AMD „Navi 20“ turėtų palaikyti Raytracing

Pasirodė nauja informacija apie būsimus AMD grafikos procesorius, o tiksliau apie „Navi 20“. Šią visą informaciją reikia vertinti labai atsargiai, nes iki „Navi 20“ išleidimo dar labai didelis laiko tarpas. „Navi 20“ vaizdo plokštės turi pasirodyti kitais metais, jos bandys kautis aukščiausiame spartos segmente su RTX 2080 Ti.

RedGamingTech“ „YouTube“ kanalas tvirtina, kad vienas iš AMD prioritetų buvo pagerinti GCN architektūrą, o šią užduotį vykdė mums puikiai pažįstamas Raja Koduri, kuris dabar dirba „Intel“. Kai Raja prisijungė prie AMD, jis jau menkai ką galėjo pakeisti su „Vega“, kuri daugelį nuvylė. Tad Raja pagrindiniu darbu tapo „Navi“ architektūra. Kai jis paliko AMD, ši architektūra jau turėjo būti užbaigta ir pritaikyta 7 nm gamybos metodui. Tad kai tik pasirodys „Navi“ vaizdo plokštės galėsime įvertinti kaip gerai padirbėjo Raja Koduri.

Antra žinia yra ta, kad „Navi 20“ grafikos procesoriai palaikys Raytracing. Teigiama, kad Raytracing sparta gali būti netgi didesnė nei dabar siūlo RTX 2080 Ti. Tikėtina, kad AMD palaikys „Microsoft“ DXR API, būtent taip ir bus apdorojami Raytracing efektai. Visai neseniai buvo pademonstruota, kaip tą gali padaryti ir „Vega 56“.

Dar viena įdomi detalė. Pranešama, kad AMD žaidėjams ir profesionalams siūlys atskirus grafikos procesorius. Tai gali leisti geriau pasirodyti tiek vienoje, tiek kitoje srityje. Tokią taktika naudoja ir „nVidia“.

4 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    Prie ko cia Raja Koduri. Vaizdo plokščių architektūrą kuria tūkstančiai žmonių. Vieno žmogaus išėjimas, kad ir iš vadovaujančio posto nieko nekeičia

  2. BC00 parašė:

    Būna vadovaujantis pagrindinis inžinierius. Taip kaip Zen buvo sukurtas pagal Jim Keller idėjas, taip Navi 20 galimai pagal Raja.

    Pliusas jeigu Raytracing bus apdorojamas su DXR API, jog nereikės papildomų specifinių core – mažesnės kūrimo išlaidos, teoriškai mažesnė galutinė kaina.

    • pasimetes parašė:

      Gal klystu bet turing irgi naudoja DXR API, ar kažko aš čia nesupratau, nes nvidia bendradarbiavo su MS, tam kad veiktu dxr api ir RTX tėra pavadinimas, nes nvidia nekūrė raytracing, o tiesiog pritaikė dxr api, kad veiktu „geriau“.

  3. pasimetes parašė:

    Kažakaip per daug jau hypinti pradėjo… jau ir prieš tai sąmokslo teorijų buvo…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.