AMD „Radeon RX 590“ pastebėta „3DMark“ duomenų bazėje

Kol kas tiksliai nėra žinoma kas iš tikrųjų yra „Radeon RX 590“, bet gandai sako, kad tai yra mažytis esamų „Polaris“ grafikos procesorių atnaujinimas. RX 590 turėtų gauti 12 nm grafikos procesorius, tai ir būtų vienintelis patobulinimas, net atmintis liks GDDR5 kaip ir dabar su RX 580 vaizdo pokštėmis. Kiek pažangesnis gamybos metodas leis pasiekti kiek didesnį dažnį bei pagerins grafikos procesoriaus energijos sunaudojimą.

„3DMark“ įrašuose matome, kad RX 590 turi 1545 MHz dažnį, kas yra apie 200 MHz daugiau nei RX 580. Atminties dažnis liko nepakitės (2000 MHz), todėl ir manoma, kad ir toliau bus naudojama GDDR5 atmintis, o ne pažangesnė GDDR5X ar GDDR6. Kalbant apie spartą, tai jokio perversmo nematome. RX 590 yra maždaug 10 % greitesnė už RX 480, dar mažesnis pranašumas bus lyginant su RX 580.

48 Komentarai

  1. Daimonass parašė:

    Jai 590 butų dual core būtų įdomiau..

    • pasimetes parašė:

      Man tokie video – būrimas iš tirščių. RTX irgi prognozavo kainas žemesnės, o buvo kitaip. AMD nėra kažkokia labdaros organizacija, jei bus proga ar interesai manau irgi pasipelnys.

  2. TomasP parašė:

    Kartais nebuvo ir 490 pastoviai pastebėta, bet taip ir nieko neišleido? :S

  3. DziugoSuris parašė:

    http://www.skytech.lt/112663420g-sapphire-pulse-radeon-570-itx-gddr5-dual-hdmi-dvid-dual-uefi-p-379700.html hah per 3-4paras isgraibste vos ne 10vienetu po 185eurus, dabar tik 1a po 180euru liko, musa kaina dar labiau! kaina krito laikas kam truksta pinigu del 1070 ir nenori rinktis iskastruotos 1050ti(„ASUS STRIX ****OS EDITION AKA ASUS GIVES 10000+ FPS“) uz prieinama kaina. taigi kas dar galit paskubekit paimt gera vaizdo korta!

  4. DziugoSuris parašė:

    mano turimos rx 580 8gb red dragon elektros sanaudos be oc’inimo labai normalios, kai kuriuose zaidimuose be downgrade’inimo dazniu/voltages nuo 90 iki 130W, kituose ir stress testu metu 140iki190~W kas nera labai daug, taciau gpu nesunkiai pasiekia ant stock 1.2V kas yra isties nemazai, praverstu net ir padoresnes kokybes mait. saltinis nenorint susidurti su bereikalingomis elektros sanaudomis(sutaupyt butu galima iki ~70W) elektros energijos.

    • Stipena parašė:

      Radeon Chill nepamiršk naudot, gerai sutaupys ant elektros.

      • DziugoSuris parašė:

        haha nenaudoju 😉
        neziurint i gan problematiskus driverius amd kortos visai nieko price to performance santyku. freesync padeda, taciau 100% tearing/stuttering problemos neissprendzia!-labai daug kas priklauso nuo pacio monitoriaus ir kaip suderinsi zaidimo nustatymus isgauti reikalingam fps taip pat ar aktyvuosi enchanced sync!
        palyginau kainas su taip lietuvoje kelekliupsciaujanciu asilu garbinama gtx 1050ti 2-4GB, tai rx 570 ITX 4GB ima virsu entry lygio sistemoms. o elektros sanaudos bus kur kas manau mazesnes uz manaja rx 580 8gb, arba identiskos.
        https://www.youtube.com/watch?v=4Qjhh0Vx0TU
        pagal si review’a-tikras low price ledas!

      • Stipena parašė:

        Na taip daug priklauso nuo monitoriaus FreeSync range. maniškio yra 48-144. Tai kai turėjau RX 480 didelių problemų nekilo palaikant fps tokiam ruože. Savaime suprantama Radeon Chill nenaudojau žaidžiant MOBA ar lenktynių žaidimus, bet FPS ar RPG žanrui labai tinka + pagerina atsako laiką. Dabar su Vega 56 nusistatau Chill ties 60-70fps, o fps cap ties 140.

        • DziugoSuris parašė:

          overwatch man pvz su freesync+ enchanced sync cap’ina ant ~80-90fps taspats isjungus-driver problema panasu. visi kiti zaidimai necap’ina nebent pats ta nusistatau. nors ant aukstesniu reso scalinant sukas taip pat gerai zaidimas.

          • Mindaugas Klumbis parašė:

            O koks monitorius?

            • DziugoSuris parašė:

              AOC G2260.

              • Mindaugas Klumbis parašė:

                Tai monitorius 75 Hz, dėl to ir bėdos pajungus Freesync ir viršijus

                • DziugoSuris parašė:

                  radau problema kodel fps cap’inosi ant OW, pasirinkes buvau reference i monitoriaus settingus 😀
                  taip sufailinau nepamates kad reikia custom naudoti zaidimo nustatymuose 😀 😀 !

              • Stipena parašė:

                FreeSync range 48-75. Jei nori freesync turi capint fps ties 74 arba dar geriau 73fps bei kad nekristu žemiau 48. Salyginai mažas diapazonas. Neveikia tau freesync ties 80-90 fps dėl to ir turi tearingus.

                • MMM parašė:

                  48… blogai, praiktaiskai mazai is jo naudos tada. Pvz kai kurie perka FS monikus, kad zaisti su sena gelezim ties 30-50 fps.

                • MMM parašė:

                  kazkur skaiciau kad planuojama pralpesti si diapazona, tik nepamenu detaliu, kada ir kaip.

                • Stipena parašė:

                  Man įdomu kodėl tokios diapazono variacijos tarp monitorių, nuo ko tai priklauso. Vieni veikia 48-60Hz ruože, maniškis 40-144, kitas 35-90. Tiesa monitoriai kurių maksimalus freesync dažnis yra didesnis arba lygus 2.5 karto už minimalų dažnį, automatiškai turi savyje low frame rate compensation. Tai dalinai freesync veikia net jeigu kadrai krenta iki ~15fps.

        • DziugoSuris parašė:

          radeon chill labiau tinka cinematic games manau-del fps zaidimu, priklausomai nuo to ar tai SP ar MP.

          • Stipena parašė:

            What? Prie ko čia cinematic? 😀 Chill gi ta funkcija kai nėra jokio mouse k/b input, GPU numuša dažnius kad sumažint fps, nes static vaizdui nereikalingi 100+fps. Ir netgi MP žaidimui tai geriau, nes nesant dideliam GPU apkrovimui galima greičiau paruošti sekantį kadrą. Gi gali nusistatyti Chill ribą kokią nori, pvz monitoriaus žemiausią palaikomą FreeSync Hz ribą +5 kad neišlipti iš freesync ribų. Aišku iš Chill jokios naudos nebus jei žaidimas nesiekia net norimo fps.

            • DziugoSuris parašė:

              gal zinai sprendima del 2000mhz mem clock idle? driver versija- 18.7.1 Adrenalin. 24.20.12017.1010
              bios: default- 015.050.000.001.000000
              Mem type: Samsung.
              Revision E7.
              tikslus gpu modelis: AXRX 580 8GBD5-3DHDV2/OC
              18.5.1 nesiulyk nes zaidimuose meta ram lack’a ir sucrashina. beto labai daug stutter ant BF1 zaidziant netgi ant lowest settings.
              18.10.1 bandei galbut? ar stabilus?

              • Stipena parašė:

                18.9.1 naudoju.

                • DziugoSuris parašė:

                  gal gali aprasyti galimas problemas?
                  memory clock’as downgradina i base nes tas maxed out ganetinai erzina. bereikalingas kaitimas.

                • Stipena parašė:

                  Pas mane Vega šiuo metu tai nelabai sulyginsi. Mažai bežaidžiu, galim sakyt visai nebežaidžiu 🙁 tai negaliu pasakyt kokios problemos egzistuoja. Kitam kompe stovi RX480, 570 bet jis kasa kripto tai taipogi negaliu atsakyti, bandyk naujausius driverius.

              • Dom parašė:

                Naudoju RX 560, 18.10.1, Windows 10 1809 ir viskas ok su dažniais

                • DziugoSuris parašė:

                  tikrinau 18.10.1, kaip ir 18.9.1 ir 18.5.1 stutterina zaidimai kaip BF1 be perstojo. su 18.7.1 stutter praeina po minutes ar maziau kol pirmu paleidimu kadrus uzrenderina, gpu memory clock’o problema idlinant ant 2000mhz nesusitvarko, bandziau fix;inti dedamas light oc/downclock taip pat OW ir undervolt, power target keisdamas.

            • MMM parašė:

              Stipena >> cituojeu „Ir netgi MP žaidimui tai geriau, nes nesant dideliam GPU apkrovimui galima greičiau paruošti sekantį kadrą.“

              Gal gali paaiskinti, nes kotais nesupratau 🙂 Nes siaip tai priesingai. Vientelis kada galima greiciau paruosti sekanti kadra, kai vazdo plokste laisva nuo darbo, o cia glaima padaryti tik dirbintai stabdant fps, bet ne GPU dazni. Kuo didesnis GPU daznis, tuo didesni laiko tarpai bus, kada GPU be darbo (kai uzlokinti mazesni fps negu GPU gali pavesti). Bet ir tai nebutinai sumazins input laga, o kartais ir siek tiek padidins. Nes gal but jau viskas paruosta, kad apdoroti nauja vaizda bet vykdoma delsa kad nevirsti uzlokckinto fps kiekio.
              Ir maziausias input lagas buna prie auksciausiu fps, kuo greiciau apdorojamas frame’as (vaizdo kadras), tuo greiciau jis atsivaizduoja monitoriuje.

              • Stipena parašė:

                GPU dažnį gali momentaliai pakelti. AMD sako 5ms greitesnis response time su Chill. Čia paaiškina kaip tai veikia nuo 3:25 https://youtu.be/_RKJB47PoRg?t=205

                • DziugoSuris parašė:

                  veikia tik tuo atveju kai gpu veikiama procesoriaus teksturu nespeja apdoroti. kitu atveju didina input lag’a manau.

                • Stipena parašė:

                  Tai taip, manyti galima daug ką. Čia ne nespėjimas apdoroti, o kadrų stovėjimas eilėje, šiaip kiek domėjausi, realus scenarijus 4 kadrai stovi eilėje. Tai jeigu GPU nėra užkimštas, jis gali greičiau pradėti renderinti sekantį kadrą, nes nėra eilės prie durų.

                • MMM parašė:

                  Tai cia kalba eina apie eile. Kai kurie zaidimai turi bet atskira tam nustatyma. Kazkada ir kazjur si nustatyma esu koregaves, berods BTF1. Cia su dazniu nieko bendro, gal ne taip interpretavote: maximaliai generuoti fps. Tarkime game buna pasiruoses generuoti kadra, kol GPU nebaige seno, tada deda i eile. Eiles dydis irgi konfiguruojamas. Kiek maciau tai tokia aibe nustatymu buvo: 0, 2, 4, 8. Ir sie nustatymai svarbus ne tik del fps, input lagui ber ir tearingui. Cia aisku, kad bet koks skaiciu gali buti. Kai kurie zaidimai stabiliau veikia kai visgi viena ar dvi vietos eileje paliktos. Tiesa, 0 eiles ilgis irgi gali buti variantas, daugiau negu 2 apskritai nerekomenduojama, nors kai kurie zaidimai palaiko. Bet cia dar priklauso ir nuo zaidimo variklio. Yra zaidinu, kurie per daug glaustai susije su realiu haigtiniu fps, kad tokie zaidimai su eilemis negerai gaunasi. Tai kiek zinau cia driveriu ir zaidimo optionu nustatymai. Zodziu AMD nauja pavadinima sugalvojo, graziai supkavo ir finale klaidinami zmones

                • Stipena parašė:

                  Klaidina kuom?

                • Stipena parašė:

                  0 kadrų eilėj negali būti, nes GPU visada mažiausiai 1 kadru atsilieka nuo CPU. Dažniausiai mano matomas nustatymas frames prerender nustatymuose būna 2 kadrai, tai gali dar pridėti tą vieną kuris atsilieka nuo CPU, tai viso 3.

                • MMM parašė:

                  0 Eile cia kaip interpretuosi. Gai interpretuoti kaip +0 prie default’o.
                  Ir isties, zaidziau su Battlefield1 nustatymais, vaizdo plokste Nvidia. Tiesa, tie nustatymai buvo ne per GUI, bet radau zaidimo source’uose konfiguracini faila.

                  Ir pridursiu, kad reikia koki 1 papildoma eile padaryti, jei atsiranda tearingas (ar kaip jis vadinasi) ir kartais tolygiau vaizda paduoda. Kai kam patinka +2. Gali itakos turi ir pati viso kompo gelezis, nes pvz pas mane ant BFT1 tearing’as astisranda kai isijungia chrome browseri.

                  Tik kartoju, nesuprantu prie ko cia vaizdo plokstes dazniai. Nebent dirbintis budas zaisti su eilemis, kai zaidimu enginas ju nesuportina? Nezinau, nerandu priezasciu. Realiai, kuo geriau/greiciau dirba GPU, tuo geriau, kad ir ka bematuotum (isskyrus elektra ir ausinima :))

                • Stipena parašė:

                  Nuo žaidimo taipogi priklauso eilės ilgis, per trumpa eilė gali susidurt su stutter, per ilga eilė – vėl stutter. Kiekvienas žaidimas turi savo nustatyma kuris dažniausiai bus 1-2 kardrai prerender, o kiek driver’io overheadas dadeda nežinau. Žinau tik tiek, jei GPU pastoviai maksimaliai apkrautas pumpuoja kadrus, kad išvengti stutter, reikia ilgesnės eilės. Kai GPU dirba pusė pajėgumo, nereikalinga ilga eilė, nes esi garantuotas kad spėsi sugeneruot kadrą per užduotą laiką, o sekantį kadrą gali pradėti pilnu pajėgumu iškart be ilgos eilės. Aišku visi čia tie 5ms nejuntamas reikalas. Netgi sakykim kad ir tavo teisybė ir tai tik marketinginis triukas, bet aš nepastebėjau jog su Chill būtų didesnis latency, žaidimas responsive AF.

                • MMM parašė:

                  „Žinau tik tiek, jei GPU pastoviai maksimaliai apkrautas pumpuoja kadrus, kad išvengti stutter, reikia ilgesnės eilės. Kai GPU dirba pusė pajėgumo, nereikalinga ilga eilė, nes esi garantuotas kad spėsi sugeneruot kadrą per užduotą laiką, o sekantį kadrą gali pradėti pilnu pajėgumu iškart be ilgos eilės“
                  sutitinku su situo. Bet cia man vistiek neisplaukia, kad mazesni dazniai zaidziai. Akivaizdu, kai GPU laisvas, tai nebus kam ir eile stoti. O jis gali buti laisvas, jei bus super greitas arba mazai darbo gaus. Tad is cia seka priesingai, didesnis daznis tik geriau. Tad neisivaizduoju, kokiu budu ir del ko mazinami dazniai

                • Stipena parašė:

                  Mano supratimu, veikia taip: atsiradus įvesties signalui, pakeliamas GPU dažnis ir tas lėtai generuojamas kadras užbaigiamas greitai, sekantis kadras toliau visas generuojamas pilnu pajėgumu. Sakykim kad generuoti 60fps reikia 16.7ms kadrui, o 144fps 7ms. Jeigu vidury lėtojo kadro gpu pradeda dirbt pilnu pajėgumu tai 16.7/2+7/2=~12ms gaunasi kadrui užbaigti. Tiek to imkim kad pilnai kadrą užbaigia sumažintu dažniu per 16,7ms, tai gpu gavęs įvesties signalą sekantį kadrą jau galės atnaujinti pilnu pajėgumu nuo 17-os milisekundės taip užbaigdamas kadrą ties 24-a ms. Tuo tarpu jei gpu pastoviai užkimštas 3 kadrais po 7ms tai po įvesties signalo naują kadrą galės pradėti generuoti tik 21-ają milisekundę ir užbaigti ties 28-a ms. Kaip ir pats AMD minėjo tas input lagas sumažėja labiau žaidžiant eSport titlus kurie žaidžiami didesniu refresh rate nei įprasta.

                • Stipena parašė:

                  Dar kiek giliau pasikapsčiau ir sužinojau jog visi frame rate ribotuvai tokie kaip riva tuner, nvidia inspector bri amd frtc padidina input lag 10-20ms. Tuo metu Chill veikia kiek kitokiu principu todėl input lag lieka minimalus. Čia youtubėj rastas komentaras pačio technologijos kūrėjo:
                  „Yes, you are asking all the right questions 🙂
                  1) Yes, I was talking about the case where MinFPS == MaxFPS
                  2) Chill (as a framerate limiter) and FRTC achieve slightly different goals:
                  a) FRTC (and similar technologies) makes sure that the frames ARE DISPLAYED at regular pace, but this increases the input lag somewhat.
                  b) Chill (as a framerate limiter) makes sure that the frames are SUBMITTED TO THE GPU at a regular pace. This does not ensure a steady output framerate (there will be some fluctuation), but this does insure a minimal lag. So this is perfect for variable-framerate displays (FreeSync)
                  3) Yes, it lowers input lag. In general, in a regular gameplay you have 2 situations:
                  a) The game is CPU-limited (CPU-bound) – in this case the input lag is minimal
                  b) The game is GPU-bound – in this case the input lag is maximal (depending on the game).
                  So, basically, if your system can render at 150fps, and you limit it to 140fps – you ensure that it is effectively CPU-bound (if using Chill) and effectively GPU-bound (if using FRTC and similar technologies).
                  4) You would basically prefer to use FRTC if you have a fixed-framerate monitor, and you want to submit frames at the refresh rate, but in this case it becomes the same as VSync…….
                  5) Or, alternatively, you can use Chill as it was intended – with variable framerate – and that works great, especially with a FreeSync display ;)“

                  Tiesa dėl dažnių numušimo nesu tikras, nes tai buvo mano elementari prezumpcija elektros sąnaudų sumažinimui.

                • MMM parašė:

                  Stipena>> perskaiciau kelis kartus ta posta apie laikus, bet nesupratau. Manau, kad ne visai teisingai parasei sistemas. Viena sistema turi eile, kita ne. Irs paskui gaunasi neteisingos isvados:
                  Tarkim kadrai visi vienodo svorio ir vienodai apdorojami, ir juos galima pavadinti keliu ar darbu, kuri reikia nuvaziuoti/atlikti per laiko vieneta S. Ir yra laikas, per kuri kadras perduodamas i GPU stovkla t(ir i eile, jei nera veitos). Trecias parametras laikas, per kuri GPU apdoroja t2. Titk t2 atvirksciai priklauso nuo GPU daznio, tai t2=gpu(S)=1C/Daznis. C tai konstanta ar fukcija kuri nubrezia grecio kitimo priklausomybe. Supaprastinimo delei tegul tai buna konstanta.

                  Cia yra keli scenarijai:
                  t>t2, prie daznio x
                  t>t2 didziaja laiko dali

                  t<t2 prie daznio x.
                  tt2 kai t>t2 – delta.
                  Kai mazinam dazni, ateis riba, kai t !> t2 + delta.

                  Ok, kas gaunasi kai t < t2? t2 fiksuotas, t fiksuotas.
                  Ateina pirma karta kadras, laisvas, vaziuoja. Ateina antras kadras, GPU uzimtas, stoja eile. Trecias kadras arba pirmas eileje arba jau antras eileje. Ir priklausomai nuo t ir t2 skirtumu per n iteraciju uzpildys max eile.

                  Taigi jau vien sito uztenka irodyti, kad mazinti daznio neapsimoka (bent tokiais atvejais).Bet idomomu delei galima panagrineti toliau. kai t t ? t2 + delsta => tt2. Eiles nera, ir stagai ateina vienas anksciau, ir stoja jis pats pirmas i eile. Jei tokiu bus daugiau, tiesiog prades dideti eile. O kai yra eile, jokio skirtumo kokiu momentu baigia darba GPU.

                  Dar panagrinekime atveji, kai eile negalima ir yra t<t2.
                  Ateina kadras ir vygdomas apdorojimas. Na jis laukia. Ateina antras ir nezinau, speju replacina pirma laukianti. O laukimo laikas yra nepabreztas, patenka ar gali patekti i betkuri diapazona (nuo 0 iki t2). Tad diapazonas mazeja, kai t2 mazeja, t2 mazeja, kai daznis dideja. Tik yra manau atvejis, kad kartais "apsimoka" islaukti naujo kadro, o ne duoti sena, jei tas naujas kadras bus va tuoj tuoj. Gal tam tikrais atvejais mazejant dazniui tokiu pakeitimu ir ivyksta, bet periodo (0-t2) matosi, kad viskas turi susiklostyti taip, kad pateiktu perioda, kai liko laukti daug, gal tada verta ir dar palaukti. Bet tokiu atveju yra nedaug. Idealiu atveju laiko tarpai sukasi ratu ir ju yra maziau arba puse (prklausomai nuo poziurio).

                  Nebent jie dirbtinai padaro,kad vos ne kas antra ar kas kelinta kadra rodytu. Tada atvaizduojami naujausi kadrai (ta prasme, kai ateina, tai tiesiai i GPU), tik nereikia pamirsti, kad userio inputas galejo ivykti per kadra, kuris praleistas 🙂

                  Zodziu, matematiskai man gaunasi tas pats kai ir intucija is pirmo zvilgsnio siule – mazejantis daznis neikaip negali prisideti prie input lago keitimo.

                • MMM parašė:

                  tai gal tesiog ir daro tas daiktas, kad jei ilgai vienas kadras laukia, gal galima ir dar palaukti. Pats Free Synco algoritmas paremtas spejimais, kai G-Syncas ten jau realiais duomenimis dirba. Bet Free Syncas gerai speja:)

                • Stipena parašė:

                  Pasibandžiau ant cs:go su Chill 60fps ir be ~280fps filmuodamas su 480fps kamera. Rezultatai gan įdomūs, bet greičiausiai klaidingi kadangi paspaudimo metu LED užgesta kaskart skirtingu greičiu. Artimiausiu metu reiks pajungti arduino prie PC su pelės mygtuko emuliacija ir LED’u. Bet kolkas rezultatas toks kad su Chill ties 60fps input lag 10ms, nors prie 60fps turėtų būti ne mažiau 1 kadro 16.6ms, tai gaunasi maždaug 0.6 kadro input lag. Prie ~280fps be Chill input lag 8ms, kas maždaug gaunasi 2.24 kadro lag. More research is needed. Tiesa 280fps yra tragedija palyginus su freesync 60-140fps.

                • Stipena parašė:

                  Patvirtinu kad Chill sumažina fps mažindama GPU dažnį.

                • MMM parašė:

                  idomiai, atsiusk savo eksperimenta nufilmuota 🙂 bet kad pats prie ekrnano matytumeisi 🙂

                • MMM parašė:

                  idomiai, atsiusk savo eksperimenta nufilmuota 🙂 bet kad pats prie ekrnano matytumeisi 🙂

                  Pats monitorius turi dar siek tiek micro lago.

                  Siaip gali buti ir maziau negu 1 kadras. Bet tada reiskia, kad ne tik per itampas zaidziama ar daznius GPU zaidziama, tai reiskia, kad vaizduske idlina. O jei vaizduske ant 60fps idlina, tai ir kadru padavimas ribojamas. Bet vistiek sis skaicius tureti buti patekti i ntervala ir retkarciais siekti viena kadra. Tarkim min input lagas bus lygus : 025 kadro, max: 1kadras. Ir tai parodo, kad tas itampas siek tiek primazina,kad kam ten ta GPU kaitinti,o pati magija vyksta su kadru padavimais.

                • Stipena parašė:

                  Nevermind, matematikoj padariau klaidą. Pataisau: su Chill+FS@60fps 43ms, paprastai @280fps 33ms. Reikės susidaryt testavimo planą bei excel skaičiuoklę kad tokių elementarių klaidų nebedaryt 😀 Beje kam tau aš kadre reikalingas?

                • Stipena parašė:

                  Dabar pasidarė įdomu išbandyt įvairių scenarijų input lag’ą. Gal kas turit dar kokių scenarijų? Vsync nedėjau nes na tai yra šių dienų cancer. https://1drv.ms/u/s!An2XJCCtmioJtn2cuzF4_N2nOtAx

                • MMM parašė:

                  cia panasiaiu i tiesa, nes pats monikas vien turi minimum ~10ms input lago.

                  O tas VSyncas tam tikrais avejais visai gerai. Pvz turi 31-40 fps, tai vsyncas gerai, zaisi 30 fps. Bet jei nukris ant 29 vietomis, tai fsyncas padarys 15 ir lagas issaugs. Bet pirmu atveju tai viskas ok su juo, nesakau, kad ten maziausias jo input lagas, bet tuo scenariju, tai nera taip ir blogai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.