AMD „Vega“ gudriai optimizuos atminties naudojimą

AMD „Vega“  talpina daug naujovių, viena iš kurių skamba labai įdomiai. Žadama, kad „Vega“ architektūros vaizdo plokštės, dėka didelio pralaidumo spartinančiosios atminties kontrolerio, sugebės kone padvigubinti savo atminties buferį lyginant su esamomis vaizdo plokštėmis.

Dauguma esate pastebėję, kad mažiau nusimanantys apie kompiuterio komponentus vaizdo plokštę dažnai renkasi pagal atminties buferio dydį – kuo daugiau, tuo geriau. Nors šis būdas ne visada yra teisingas, bet reikia pripažinti, kad šiuolaikiniai žaidimai labai pamėgo vaizdo plokščių atmintį. AMD bandys tai pakeisti.

 

„Vega“ grafikos procesoriai galės išnaudoti didelio pralaidumo spartinančiosios atminties kontrolerio (angl. High Bandwidth Cache Controller) privalumus. Kontroleris sumaniai atrinks kokios tiksliai informacijos grafikos procesoriui reiks – taip bus stipriai sutaupoma atminties talpa. AMD teigimu, nauda sieks apie 50 %. Tad 8 GB atminties buferį turinti „Vega“ vaizdo plokštė galės būti lyginama su senesnės kartos 16 GB atmintį turinčiais produktais.

AMD pateikta skaidrė parodo, kiek žaidimai realiai sukelia informacijos į atmintį ir kiek realiai jos panaudojama. Matome, kad, tiek „The Witcher 3“, tiek „Fallout 4“ žaidimuose iš sukeltų duomenų panaudojama apie 50 %.

Pranešama, kad naujasis kontroleris veiks automatiškai ir žaidimų kūrėjams nereikės įdėti jokio papildomo darbo. Kaip tai atrodys realybėje pamatysime testuose. Kita problema, su kuria gali susidurti AMD, ta, kad vėl gali pasikartoti „Fury X“ 4 GB scenarijus, kai vaizdo plokštės dažnai nepirko vien dėl per mažo atminties buferio. Daugumai pirkėjų 8 GB flagmanas gali atrodyti nepatraukliai, jei konkurentai turės priešininką, tarkim, su 10 ar 12 GB atminties buferiu. Dauguma tikrai nesupras ir net nežinos, kas yra sumanus kontroleris ir kokia iš jo nauda. Jei technologija tikrai veiks, AMD lauks labai didelis darbas, kol įtikins skeptikus, kad „Vega‘os“ 8 GB yra lygu „Pascal‘io“ 16 GB.

5 Komentarai

  1. EscO parašė:

    AMD puikiai optimizuotų mano piniginę išleisdama „VEGA“ į dienos šviesą

  2. Minde parašė:

    na cache’as niekad nebuvo blogai. Manau visi pastebejo kartais veluojancius strukturu uzlaudinimus (tai priklauso ir nuo pazio zaidimo variklio). Aisku, vaizdo plokstems su dideliu pralaidumu tai maziau svarbu. Kita vertus, teksturos pacios su laiku dideja.

  3. jokbon parašė:

    numetant nereikalinga atminti bus apkraunamas atminties kontroleris daugiau jis dirbs ir pns.
    apkrovus kontroleri dideliu kiekiu duomenu turetu buti zymus lagspikai. na jei amd nesusimaus ir pralaidumas neveluos gal tai ir iseis i pliusa.

  4. jokbon parašė:

    su tuo kontroleriu seniai reikia kazka daryt ipac turint omenije strateginius zaidimus judinant ekrana vis alocatina kita vaizdo dali.
    kai judini ekrana = lagas, pristabdai = viskas tvarkoje.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.