AMD detalizavo TressFX technologiją

Šiandien AMD detalizavo beišeinačiame Tomb Raider žaidime implementuotą TressFX technologiją, leidžiančią kur kas detaliau atvaizduoti Laros Kroft plaukus, jų sąlytį su vandeniu ir vėju. Tiesa, AMD savo pristatymui parinko gerai parenktus žodžius ir kai ką nutylėjo…

TressFX – įrankių rinkinys, paremtas DirectCompute API, kuris priklauso „Microsoft DirectX" paketui. Nors tai ir indikavo, kad naujoji AMD technologija nepriklauso išskirtinai jai vienai, buvo manoma, kad TressFX veiks tik turintiems „Radeon" vaizdo plokštes. Šaltiniams paprašius pakomentuoti, ar TressFX galės džiaugtis tik raudonieji, kiek slėptas atsakymas iš AMD daugelį praždiugino: pritrenkiančiais Laros Kroft plaukais galės žavėtis visi, turintys DX11 API palaikantį grafinį spartintuvą, įskaitant ir „nVidia" grafines plokštes. Taigi, ši technologija labai primena kitus AMD „išradimus", kaip OIT ar HDAO efektus, tačiau pranešime pažymima, kad CGN architektūros grafinės plokštės, būtent „Radeon HD 7000" serija, apdorodama šią technologiją tikrai iškils. Galbūt kalbama apie kažkokį, minimaliai geresnį, optimizavimą…

4 Komentarai

  1. Mekis parašė:

    nepasakyciau, kad kazkas labai jau tokio wow, bet taip, zingsnis i prieki

  2. daimonass parašė:

    Visai nieko 🙂

  3. svabas parašė:

    Įdomu kaip atrodys Laros gaktiplaukiai

  4. donaciuxx parašė:

    svabas, as jau maciau, cheat suvedziau 😀 ne bet rimtai geras navarotas tie plaukuciai ^_^

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.