AMD FX procesoriai atgims kartu su DirectX 12?
Neabejotinai DirectX 12 API palaikymas palies AMD vaizdo plokščių kūrimo padalinį, tačiau kompanija tiki, kad būtent DirectX 12 gali prikelti dabartinius FX serijos procesorius naujam gyvenimui. AMD pateikė šūsnį skaidrių, kaip žaidėjų ne itin mylimi FX procesoriai per vieną naktį gali priaugti daugybę raumenų.
Viena iš AMD pateiktų skaidrių parodo, kaip netolygiai paskirstoma apkrova tarp aštuonių FX procesoriaus branduolių. Visa specifinė apkrova atitenka praktiškai vienam branduoliui, taip, AMD įsitikinimu, darant neigiamą įtaką spartai. Tuo tarpu DirectX 12 pasižymi daugiagijų komandų buferiu, paskirstant apkrovą tolygiai visiems aštuoniems branduoliams ir tuo pačiu žymiai padidinant galutinę spartą. Komandų buferis saugo užduočių sąrašą, pagal kurį CPU piešia 3D sceną. DirectX 11 ir senesnės API versijos turi labai apribotą vykdomųjų gijų skaičių, todėl negali optimaliai suplanuoti komandų buferyje. Kartu DirectX 12 pasiūlys ir asinchroninį skaičiavimų vykdymo metodą, kuris sudėtingas apkrovas suskaldys į smulkesnes ir leis geriau išnaudoti GPU resursus.
Bendra situacija labai panaši į tą, kurią pasiūlė nuosavas AMD kompanijos instrukcijų paketas „Mantle“, ypač ženkliai padidinęs į CPU nukreiptų grynųjų užklausų skaičių. DirectX 12 čia nežada niekuo nusileisti ir AMD paskaičiavimais gali padidinti užklausų skaičių daugiau nei penkis kartus.
Bus smagu, jei skaidrės atitiks tikrove 🙂
Nusimato įdomūs metai
Tik viena bėda, kur DX12 žaidimai? 🙂
Man rodos buvo skelbta, kad sulauksime dar šių metų pabaigoje 🙂
kazkaip nesitiki 🙂
pats xbox vadas pasake kad gale metu sulauksime zaidimu skirtu dx12,o zinant kiek xbox prisisiko,tai spencer savo darba atlieka visu 150% ir abejoju kad apsimelavo.
sitos skaidres neatitinka man reealybes, pvz wath dogs ar battlefield 4 gan apylygiai isnaudoja branduolius: pilna informacijos youtube vaizdiniu pavidalu, kur rodo zaidimo metu branduoliu apkrovas.
https://www.youtube.com/watch?v=lz39emto_fE
pirma reikia windozu sulaukti, palaikanciu dx12.
Čia yra ne tos įprastinės apkrovos, kurias mato vartotojas per task manager’į.
tai butent, nes paskaicius tokias apzvalgas ir skaidres susidaro nuomone, kad zaidimams vos ne max vienas branduolys dirba.
Cia gaunasi, kad vienas branduolys su directXu bendrauja, bet tai nera tas pats kad zadimas naudoja.
vacoum,w10 iseina vasara,zaidimai metu pabaigoje,kokia problema?
nera problemos 🙂 laukiam tu pirmu zaidimu.