AMD: Grafikos tobulėjimą žaidimuose stabdo DirectX

Keletas žaidimų plėtotojų teigė, jog naujausia DirectX 11 aplikacijų programavimo sąsaja yra išties gera, tačiau AMD grafinių posistemių plėtojimo padalinio vadovas Richardas Huddis pareiškė, jog kai kurie plėtotojai šio API nemėgsta.

Kalbėdamas su interneto leidiniu Bit-Tech R. Huddis nurodė, kad programuotojams suvaržanti aplikacijų programavimo sąsaja nėra reikalinga, o ji dar ir neleidžia sukurti išties kokybiškus grafine prasme kompiuterinius žaidimus.

Jis teigė, kad jam žaidimų kūrėjai skundžiasi būtinybe naudoti Microsoft DirectX 11 API. Jie norėtų tūrėti visišką laisvę savaip panaudoti vaizdo posistemius ir išnaudoti visą jų pajėgumą, laisvė taip pat leistų sukurti tikras inovacijas, kurių pastaruoju metu trūksta.

„Tai išties juokinga. Mes turime apie dešimt kartų daugiau pajėgumo aukštos klasės vaizdo plokštėse, nei tokį turi Xbox 360 ir PlayStation 3, tačiau šiuo metu visiškai aišku, kad žaidimai neatrodo dešimt kartų geriau. DirectX API stoja skersai kelio.“, – sakė R. Huddis.

3 Komentarai

  1. sangiyaro parašė:

    Nu aisku programuodami tiesiogiai gpu daug geriau galetu jo galimybes isnaudot. Kai pas xbox as ps3 pas visus vienodas HW stovi tai be pigu taip daryt. Bet kas tau ant PC rasys atskira koda skirtingiems gpu….

  2. ToBeX parašė:

    manau tokiu atveju zaidimia susidurtu, su mazu skaicium gpu palaikanciu ta zaidima

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.