„Baldur‘s Gate 3“ kūrėjai nežada žaidimo papildymų ar naujos dalies

„Larian Studios“ apstulbino minią per ketvirtadienį vykusią žaidimų kūrėjų konferencijos diskusiją. Įkūrėjas ir generalinis direktorius Swen Vincke atskleidė, kad studija nėra suinteresuota plėsti savo masinio populiarumo sulaukusį „Baldur’s Gate 3“ RPG žaidimą. Jis paaiškino, kad gerbėjai neturėtų dėti vilčių į jokius DLC, plėtinius ar „Baldur’s Gate 4“.

Tačiau „Larian“ mums davė užuominų, kad taip nutiks. Per 2023 m. „Gamescom“ parodą vyresnysis produktų vadybininkas Tom Butler IGN sakė, kad studija kol kas tęs pataisas, tačiau vienu žodžiu paminėjo atostogas ir perėjimą prie kažko kito.

„Kurį laiką tęsime pataisų kūrimą, tada visi išeisime atostogų ir tada sugalvosime, ką darysime toliau“, – aiškino Butler. „Tačiau šiuo metu mes nuoširdžiai diskutuojame. Norime padaryti daugiau. Dar nežinome, ką.“

Kalbant apie tai, kas bus toliau, studija geriausiai žinoma dėl „Divinity“ RPG serijos. Pradėta 2002 m. su žaidimu „Divine Divinity“, naujausi jos kūriniai „Divinity: Original Sin“ (2014 m.) ir „Divinity: Original Sin II“ (2017 m.) buvo labai gerai įvertinti. Tad gal bus dirbama prie šios serijos tęsinio.

1 Komentaras

  1. Diaxminde parašė:

    Tik visi keturiom. Reikia pastoviai kurti inovatyvius interaktyvius žaidimus, o ne melžti tas pačias karves.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.