Bandyme paaiškėjo, kad „Cybertruck“ nepasiekia deklaruoto atstumo
Daugiau nei prieš ketverius metus „Tesla“ teigė, kad jos trijų variklių „Cybertruck“ nuvažiuos 500 mylių. Lapkričio pabaigoje vykusiame oficialiame pristatymo renginyje šie skaičiai buvo patikslinti: brangiausio modelio, dar vadinamo „Cyberbeast“, nuvažiuojama 320 mylių, o bazinio varianto – 250 mylių.
Kyle‘as Conner‘is iš „Out of Spec Motoring“ gyvai transliavo neoficialų 76 390 JAV dolerių kainuojančio visais ratais varomo „Foundation“ serijos „Cybertruck“ bandymą, norėdamas patikrinti, ar jis tikrai gali nuvažiuoti 320 mylių vienu įkrovimu.
Per penkias valandas trukusią transliaciją sunkvežimis su visureigio padangomis naktį važiavo Teksaso greitkeliu maždaug 70 mp/h greičiu, o temperatūra svyravo apie 7 laipsnius Celsijaus. Važiuodamas 100 proc. įkrauta transporto priemone, kol jos akumuliatorius beveik išsikrovė, Conner‘is nuvažiavo į prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę ir važiavo ratais, kol dėl išsikrovusio akumuliatoriaus automobilis sustojo. 123 kWh akumuliatorius iš viso sunkvežimiu nuvažiavo 254 mylias. Conner‘is manė, kad automobilis sugebės peržengti 300 mylių ribą, bet to atlikti nepavyko.
Verta paminėti, kad EPA bandymų procedūros skiriasi nuo „Out of Spec Motoring“ atlikto bandymo procedūrų. Tam įtakos galėjo turėti ir pakankamai žema temperatūra, ir mažiau efektyvios visureigių padangos. Tačiau beveik 70 mylių nuvažiavimo atstumas yra nemažas skirtumas.
O kuris EV pasiekia deklaruojamą atstumą? Turbūt nėra ko stebėtis.
Buvo daryti globalūs testai, vokiški produktai viršijo deklaruojamą, o tesla tradiciškai nedariedėjo.
https://insideevs.com/reviews/443791/ev-range-test-results/
OK. Porsche dominuoja 🙂
Įdomūs duomenys. Gal dėl to Tesla prieš kelias dienas sumažino deklaruojamus atstumus- tačiau tik keliems Y bei X modeliams, ir tik ~6%.
tuo paciu reiktu pamineti, kad gamintojai meluoja ir su dyzeliu, benzinu sanaudomis 😀