Buvęs balandžio pirmos pokštas tampa realybe, NVIDIA pristato DI asistentą žaidėjams

Tai, kas prasidėjo kaip 2017 m. balandžio pirmosios pokštas, dabar tapo realybe. Prieš septynerius metus tai atrodė neįmanoma, tačiau šiandien vaizdo plokštės gali pasinaudoti vietoje paleidžiamais didelės kalbos modeliais (LLM), o NVIDIA rado būdą, kaip dėl tokių dirbtinio intelekto modelių pagerinti žaidimus.

Nors visa informacija dar neatskleidžiama, jau žinome, kad „G-Assist“ sistema leis žaidėjams naudotis žinių duomenų baze, paremta „GeForce RTX AI“ kompiuteryje arba debesyje. Ši sistema naudoja kelis įvesties duomenis, įskaitant kalbą, kompiuterinę regą ir API, kad galėtų pateikti geresnius atsakymus į žaidėjų užklausas.

NVIDIA demonstruoja „G-Assist“ kaip žaidimo gidą, padedantį žaidėjams rasti geriausius ginklus ir taktiką žaidimui įveikti arba padedantį naujiems žaidėjams surasti gaminimo medžiagas. Be to, jis gali patikrinti žaidimo nustatymus ir rekomenduoti optimizavimą, kad būtų išnaudoti visi turimos techninės įrangos privalumai.

Vis dėlto „G-Assist“ nėra panašus į balandžio mėnesio pokštą, kai jis perimtų iš žaidėjų valdymą, kad šie įveiktų bosus, arba pasiūlytų tokias įmantrias funkcijas kaip mitybos rekomendacijos. Tačiau tokio įrankio anksčiau nebuvo, ir čia tikrai yra tam tikras intriguojantis elementas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.