„Civilization VI“ spartos testai, kada sulauksime DX 12 palaikymo, neaišku
Penktadienį, spalio 21 dieną, strategijos mėgėjai turėjo apsibraukę kalendoriuje, nes tada debiutavo jau šeštoji „Sid Meier‘s Civilization“ dalis. Ilgai laukti neteko ir jau turime šio žaidimo spartos testus. Pažiūrėkime, ką išsiaiškino apžvalgininkai.
Nemalonu pranešti, kad „Civilization VI“ kol kas palaiko tik DirectX 11 API, o kada sulauksime papildymo su DirectX 12 įgalinimu nepranešama. Panašu, kad tai jau tampa bloga tradicija, kai žaidimų kūrėjai neįvertina savo galimybių ir žaidimo pasirodymo metu arba visai neįjungia DirectX 12, arba šis API veikia blogai. Labiausiai nuo to kenčia AMD, kaip pamatysite iš testų, su DX 11 AMD vaizdo plokštėms sekasi nekaip. O seniau buvo pranešta, kad AMD padeda „Civilization VI“ adaptuoti prie DX12, kaip galime suprasti darbai nebuvo baigti laiku.
Grįžkime prie testų. „Civilization VI“ žaidime su DirectX 11 madas diktuoja „nVidia“ vaizdo plokštės. Jos, galima sakyti, triuškina savo konkurentus iš AMD stovyklos. Turintiems AMD vaizdo plokštę teks palaukti „Civilization VI“ atnaujinimo su DirectX 12 palaikymu, tada galimai pamatysime lygesnę kovą tarp „Radeon“ ir „GeForce“ grafikos adapterių. Iš apžvalgininkų pateiktų duomenų matome, kad žaidimas mėgsta vaizdo plokščių atmintį ir net 1080p raiškoje jos užpildo iki 3.5/3.7 GB. Žinoma, pamažinus vieną kitą nustatymą atminties poreikis sumenks. 1080p raiškoje net senesnės vaizdo plokštės sugebės pateikti apie 30 kadrų per sekundę, kas strategijoje yra užtektinai. Didinant rezoliuciją, vaizdo plokščių sparta natūraliai krenta, tikslius skaičius pamatysite skaidrėse.
1080p:
1440p:
4K:
Procesorių sparta:
Vaizdo plokščių atminties naudojimas:
Testų rezultatai paimti iš „TechPowerUp“ ir „GameGPU“
Oho procesoriaus branduolių panaudojimas 🙂