Codemaster demonstruoja DirectX 11 galimybes DIRT 2 žaidime

DirectX 11 technologiją palaikantys žaidimai vis dar neužpildė žaidimų lentynų, tačiau jie neabejotinai artėja. Žaidimų kūrėjas Codemaster net nukėlė PC versijos žaidimo DIRT 2 pasirodymą tam, kad žaidimą pritaikytų minėtai vizualiai technologijai.
Kai kuriuose žaidimų portaluose, taip pat mūsų šaltinyje ShackVideo, pasirodė du žaidimo DIRT 2 filmukai, kuriuose ir akcentuojamos DirectX 11 ypatybės. Viename iš filmukų, kurį galite pamatyti čia, visas dėmesys skiriamas DX11 aplikacijos demonstruojamiems efektams. Kitame, tuo tarpu, didesnis dėmesys sutelktas žaidimo eigai, tačiau ir jame rodoma įspūdinga žaidimo grafika.
Galime priminti, kad žaidimas DIRT 2 turėtų pasirodyti šių metų gruodį. Shacknews rašo, kad Europoje jis pasirodys gruodžio 4 dieną, tuo tarpu specifinė data Šiaurės Amerikai vis dar nėra nustatyta.
idomu zinot kokio pc reiks kad pavilkt be jokio lago sita graju
Mano spejimu kokios HD5870x2 turetu uztekt, jei fullHD rezoliucija.
manau ir 5870 pakaks
galetu padaryt kazka kaip su crysis, galingiausios kortos kad patemptu tik praejus beveik metam nuo isleidimo :D, turbut is toliau ziurint net nezinotum kad cia kazkas zaidzia, o ne filma rodo.
O kur nuorodos į filmukus ?
ismokit skaityt jptvaimat..
Nesikarščiuok – greičiau pasensi. Jau radau nuorodas straipsnio platybėse.
Nepamatysi čia to dx11 galimybiu iš trailerio, reikia tikro gameplay!
reikia splitscreeno, tada geriausiai matos skirtumas 🙂
Codemasters kaip visad stumdo savo arkadini slamsta
Nu dėl arkados abejociau, ypač grid serija.
Storasis, jau cia tikrai nusisnekejai, pabandyk palost Dirt2 su vairu gx25, patikek nera lengva, ir manau, kad realistiskumas tikrai nera prastas 🙂 Zaidziau NFS:Shift tai toks lizdas palyginus su Dirt2, GRiD taip pat labai realistiskas, taipogi su vairu sudetinga, bet smagu 🙂
(zaidimam naudojamas PS3)
Nothing special.. dabar MS padaro kelis effektus ir jau naujas DX.. 😀
jiems 11-to reikejo tik seven\’ui pareklaminti..
>>xeranas
Tie keli efektai gal ir neatrodo labai ispudingi, bet pati ju esme kad jiems pasiekt nereikalinga super gelezis, uztenka daug paprastesniu video kortu. Zinoma kai DX11 naujoves prades isnaudoti visu pajegumu, tam reikes galingos irangos, taciau be tu naujoviu jos reiketu 10 gal net daugiau kartu galingesnes. Paprastam geimeriui, visa tai gali ir nekristi i aki, bet DX11 inese labai dideliu ir esminiu naujoviu i tai kaip kuriama grafika ekrane ir manau jau greitai patys galesite tuo isitikinti. Visi aisku atsimena DX9.0c perejima i DX10, taciau visi kurie garsiai rekia \"reklamos triukas, reklamos triukas\", net nepasidomi kad DX10 buvo API revizija, skirta palengvinti darba programuotojams ir pasiruosti perejimui i DX10.1 ir DX11.
Visiskai teisingai, demo
pritariu freeDom21 😀
Sutinku su developeriu 🙂