Crytek: „60 % viso žaidimo sudaro grafika“
„Crytek" visuomet ties grafikos efektais dirbdavo su dviguba energija, tačiau debatuose, kas svarbiau, grafika ar žaidimo siužetas, „Crytek" vadovas, Cevat Yerli, tiki, kad 60 % pačio žaidimo, jo imersijos, ir galbūt sėkmės, sudaro būtent grafika.
Vyrukai iš X360magazine.com pasiūlė „Crytek" vadovui susidūrimą su vienu sudėtingiausių klausimų visoje žaidimų industrijoje: „ar detalesnė grafika nulemia geresnį žaidimo siužetą“.
„Žmonės sako, kad grafika nieko nelemia, tačiau pabandykite pažaisti „Crysis" ir pakartokite tai dar kartą. Grafika visuomet įkvėpdavo šios serijos siužetą“, – atsakė Cevat Yerli.
„Kuo geresnė grafika, tuo tikroviškesni fizikos ir garso efektai. Didesni techniniai turtai ir gamybos vertė poroje su menu leidžia perkelti žadimą į įspūdingesnį lygį. Stilistika sudaro 60 % viso žaidimo."
Tokio kvailo atsakymo nesitikejau is tokio zmogaus. Zaidime ne grafika svarbiausia – ne blizguciai uzkabina ir privercia nenulipti nuo ekrano, o siuzetas, itraukianti istorija. Be sito, bet koks blizgutis greitai pabosta.