Crytek: „60 % viso žaidimo sudaro grafika“

„Crytek" visuomet ties grafikos efektais dirbdavo su dviguba energija, tačiau debatuose, kas svarbiau, grafika ar žaidimo siužetas, „Crytek" vadovas, Cevat Yerli, tiki, kad 60 % pačio žaidimo, jo imersijos, ir galbūt sėkmės, sudaro būtent grafika.

Vyrukai iš X360magazine.com pasiūlė „Crytek" vadovui susidūrimą su vienu sudėtingiausių klausimų visoje žaidimų industrijoje: „ar detalesnė grafika nulemia geresnį žaidimo siužetą“.

„Žmonės sako, kad grafika nieko nelemia, tačiau pabandykite pažaisti „Crysis" ir pakartokite tai dar kartą. Grafika visuomet įkvėpdavo šios serijos siužetą“, – atsakė Cevat Yerli.

„Kuo geresnė grafika, tuo tikroviškesni fizikos ir garso efektai. Didesni techniniai turtai ir gamybos  vertė poroje su menu leidžia perkelti žadimą į įspūdingesnį lygį. Stilistika sudaro 60 % viso žaidimo."

1 Komentaras

  1. Maariux parašė:

    Tokio kvailo atsakymo nesitikejau is tokio zmogaus. Zaidime ne grafika svarbiausia – ne blizguciai uzkabina ir privercia nenulipti nuo ekrano, o siuzetas, itraukianti istorija. Be sito, bet koks blizgutis greitai pabosta.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.