„Doom Eternal“ nepalaikys Ray Tracing išleidimo metu

Buvo kalbama, kad „Doom Eternal“ bus vienas iš žaidimų, kurie gaus Tay Tracing efektus. Dabar aiškėja, kad žaidimo išleidimo metu to tikėtis nereikėtų.

„iD Software“ prodiuseris, Marty Stratton, atskleidė šiek tiek apie vykdomus darbus kuriant „Doom Eternal“ žaidimą. Jis sako, kad komanda Ray Tracing į žaidimą integravo praėjusiais metais, bet tam neskyrė daug laiko, nes atsirado svarbesnių darbų. Nepaisant to, jie yra susižavėję Ray Tracing technologija ir ateityje vėl bus bandoma dirbti prie jos integravimo. Taip pat buvo pridurta, kad komanda turi keletą įdomių idėjų, kurios dabar nebus atskleistos. Buvo užsiminta tik tiek, kad Ray Tracing technologija gali būti panaudota ne tik atspindžiams, šešėliams ar apšvietimui.

Priminsime, kad „Doom Eternal“ išleidimo data yra kovo 20 d.

2 Komentarai

  1. svabas parašė:

    jabal aš tuos devus ir jų kuriamų žaidimų pirkimus. Išleidi 60 eurų ir po poros mėnesių atnaujinimų atliekant tą pačią misiją priešininkai praktiškai nepažeidžiami kitą ką karta nušauni iš porosa šūvių. Beje turiu įtarimų, kad pats žaidimas (ne šitas) prisitaiko prie tavo levelio, jei žaidi kaip darželinukas tai ir priešininkai žaidžia kaip darželinukai ir žaidimas išmeta tau overkill upgreidus, bet jei žaidi kiečiau, aij (devai galvoja, esi tipo kietas, te tau kupeta bombų kulkų ir priešininku)

  2. svabas parašė:

    va kaip aš jaučiuosi, kaip pagaliau praeini labai sunkia misiją per užduotą laiką, kur žaidimas pasako ką reik padaryt ir per kiek laiko ir tu tą padarai dar lieka porą minučių ir geimas tau išmeta tipo puzzle kur jei nesureaguosi akimirksniu ir nespėsi viskas nueina šuniui ant uodegos žaidimas nieko nesako ką reik daryt

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.