„GameWorks“ sugrįžo, pirmieji „Final Fantasy XV“ spartos testai

Jau ne vieną kartą žaidėjai skundėsi „nVidia GameWorks“, nes šie pagerinimai labai paveikia žaidimų spartą. Panašu, kad taip bus ir su „Final Fantasy XV“ žaidimu, kuriame bus vėl integruoti „GameWorks“ efektai. Pirmiausia, šie efektai labai sumažina AMD „Radeon“ vaizdo plokščių spartą, bet nukenčia ir pačios „nVidia“ grafikos akseleratoriai. Be to, testuotojai praneša, kad žaidime labai jaučiamas trukčiojimas net su „GeForce GTX 1080 Ti“.

Kol kas „Final Fantasy XV“ žaidimas dar neišleistas, kūrėjai pasiūlė tik testavimo įrankį. Jo pagalba galime pasirinkti tik iš trijų grafikos nustatymų: „Lite“, „Middle“ ir „High“. Pasirinkus vieną iš nustatymų nieko daugiau reguliuoti negalima. Su aukščiausiu „High“ pasirinkimu įgalinami keturi „GameWorks“ efektai, su „Middle“ jau nei vieno. Reikia paminėti, kad žaidime iš viso yra šeši „GameWorks“ efektai, kiti du, veikiausiai, bus įgalinti vėliau.

Pažvelgę į kelių šaltinių darytus testus matome, kad tarp vidutinių ir aukštų nustatymų labai didelis skirtumas. Jis ypač matomas su AMD vaizdo plokštėmis. Palyginimui: GTX 1080 praranda apie 30 % spartos, o „Vega 64“ apie 45 %.

Tikėkimės, kad iki realaus žaidimo išleidimo kovo 6 dieną šios spartos problemos bus išspręstos.

1080p

4K

1 Komentaras

  1. Daimonass parašė:

    Asmeniškai manau, kad optimistiškai tikėtis, kad sparta akivaizdžiai pagerės..

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.