Gandas: „nVidia Pascal“ turi bėdų su asinchroniniu apdorojimu

Naujausias pranešimas, atsiradęs „Bitsandchips“ tinklapyje, teigia, kad „nVidia Pascal“ architektūra, kaip ir dabar naudojama „Maxwell“, neturės pilnaverčio asinchroninio apdorojimo (angl. Async Compute) palaikymo ir kentės tuose žaidimuose, kur bus naudojamas šis Directx 12 komponentas.

Trumpai tariant, „Pascal“ bus „Maxwell“ evoliucija, o ne revoliucija, todėl išlaikys pirmtako trūkumus, tokius kaip aparatinio lygio asinchroninio apdorojimo neturėjimą . Tiesa, „nVidia“ žada, jog su „Pascal“ stipriai išaugs sparta FP64 užduotyse.

Spėjama, kad „nVidia“ pasitelks tiesioginę grafikos procesoriaus galią, norėdami kompensuoti galimus nesklandumus dėl asinchroninio apdorojimo neturėjimo.

Tokiems gandams pasitvirtinus, „nVidia“ taptų labai priklausoma nuo tvarkyklių optimizacijų ir žaidimų kūrėjų malonės, kurie nuspręs kiek intensyviai naudoti asinchroninį apdorojimą.

Priminsime, kuo naudingas asinchroninis apdorojimas. Panaudojus šį apdorojimo metodą, užduotys turi skirtingą prioritetą – tai atneša mažesnę gaištį, didesnius kadrus per sekundę, be to lengviau išnaudoti visus grafikos procesoriaus resursus. Paaiškinti, kaip veikia asinchroninis apdorojimas buvo pasitelktas gatvės modelis. Kaip matome, atsiradus tuščiam tarpui apdorojama sekanti užduotis. Seniau užduotis atkeliaudavo ir būdavo apdorojamos iš eilės, su DirectX 12 kiekvienai užduočiai bus priskiriamas prioritetas, taip pirma atliekant svarbesnes užduotis. Naudojant asinchroninį apdorojimą bus galimos trys užduočių eilės: grafinė eilė (pateikimas), apdorojamoji eilė (fizika, apšvietimas, po to apdorojamieji efektai) ir kopijavimo eilė (duomenų perdavimai). Kiekvienoje eilėje užduotys gali turėti skirtingą prioritetą, taip leidžiant grafikos procesoriui išnaudoti savo resursus kuo optimaliau.

3

AMDexplainsasynccompute

11 Komentarai

  1. IFeelYou parašė:

    Laukiam ZeroFM komentaro kad AMD vis tiek šūdas 😀

    • ZeroFM parašė:

      Gerai pakomentuosiu gi nesunku 😀
      http://www.techpowerup.com/reviews/Palit/GeForce_GTX_980_Ti_Super_JetStream/6.html 1080/1440p tiesiog sudrasko fury x sausai 22:0 ( 22 games !!! ) bet kaina ta pati .
      Tai leiskit paklausti :
      – Koks sveiko proto bent kiek nusimanantis apie IT veikėjas pirks praktiškai visais kriterijais blogesnį produktą už tą pačią kainą ?
      AMD žadėjo kad fury x bus kaip kokia ambrozija , rodė skaidres kad spardo šikną 980ti , oc dream …
      Jei amd sugebės performinti geriau nei nvidia ( šiuo atveju turės būti 10:12 amd naudai ) , tada pagalvosiu dėl sekančio high-end gpu pirkimo iš amd pusės . Ir tada pakeisiu nuomonę

  2. ZeroFM (NE - apsimetėlis) parašė:

    AMD vis tiek šūdas.

  3. Mindaugas Klumbis parašė:

    😀

    Pats prašei, kad taip parašytų 😀

  4. BC00 parašė:

    Užkiš žaidimų kūrėjus $ ir po visos problemos 😀

  5. Mindaugas Klumbis parašė:

    Kai kurie jau susiejo GameWorks kodo išplatinimą su šituo, kiti sako, kad neva Nvidia pabijojo, kad AMD GPUOpen su atviru kodu nukonkuruos GameWorks. Na pažiūrėsim kaip čia toliau viskas vystysis, bet jei realiai neturi aparatinio async compute tai gėda Nvidia’ai.

  6. koloniukas parašė:

    Čia tikrai nėra gerai nvidia. Bet kolkas ir be jo palaikymo viskas kuo puikiausiai sekasi.

  7. aiwaris parašė:

    eilinis Nvidia fail ir i kury niekas nekreipia demesio kaip ir i pvz gtx970 Vram fail ZeroFM eik nx supistas Nvida fanboy!

  8. q parašė:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZcF36_qMd8M Štai kodėl AMD geriau, ne dėl kelių FPS, bet indėlio į judėjimą pirmyn. Nvidia man kaip MS, netik nesidalins su savo uždarais formatais, bet ir kaišios pagalius ir ratus. Tad laukiu naujų AMD produktų. Jei bent +/- panašūs imsiu juos. Ir tik konkurencija su tokiais produktais garantuoja gera kokybę ir kainą.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.