„Hardware Unboxed“ išbandė DLSS 3 ir pateikia savo įžvalgas

Vos NVIDIA pranešus apie DLSS 3 technologija kilo labai daug klausimų dėl šio naujo algoritmo veikimo. Norintiems išsamios analizės kviečiame pažiūrėti „Hardware Unboxed“ video, kur DLSS 3 išbandomas trijose žaidimuose: „Cyberpunk 2077“, „Flight Simulator“ ir „F1 22“.

Jei trumpai, tai kaip ir buvo tikėtasi, DLSS 3 įterpiami papildomi kadrai nesuteikia geresnio atsako. Dėl papildomo kadro išaugus FPS skaičiui atsakas iš žaidimo lieka kaip nenaudojant šios technologijos. Dėl to DLSS 3 tinka tik lėtesnio veiksmo vieno asmens žaidimams, kaip „Flight Simulator“, kur greito atsako nereikia, bet papildomas sklandumas dėl didesnių FPS yra jaučiamas. Kol kas DLSS 3 turi problemų su įvairiomis vaizdo šiukšlėmis. Tą lengvai galima pastebėti žiūrint į naudotojo sąsają, bet taip pat pastebi artefaktai ir žaidimo vaizde, ypač jei kadrų kiekis per sekundę yra nedidelis. Išsamiau apie viską video.

5 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Flight Simulator tinka ir tuo pačiu netinka, nes native mažai fps duoda ir pastebimiau artefaktai lenda 😀
    Skylėta kaip ir pirma DLSS versija. Įdomu ką galima ištaisyti ir ar benueinant Adai jau bus sutvarkyta kaip priklauso.

    • newdiamond parašė:

      as sakyciau cia bandoma daryti dideli leap.
      dlss v1 irgi buvo nelabai kazka, ismoko padare v2 ir visi aikciojo.

      tas pats bus du dlss v3. jie pakeite principa, pirmas blynas gal netobulas, bet tai kalbejo ir apie ray tr. , o dabar visi jau kalba kaip tai nvidia privalumas.

      labai logiska naudoti savo idirbi AI, kai jie tose srityse dirba smarkiai (industry), tai kodel jiems nepanaudojus kaip test platformos consumer rinka.

      nvidia cpu negamina, todel jie visada stengsis kazka kurti tai, kas nuima nuo cpu, uzdeda ant gpu (load)
      tokie prognozavimo algoritmai bus veliau naudojami daug kur.

      man tik nesuprantama vienas dalykas.

      kodel jie pristatydami dlss 3.0, kuris tarsi maziau apkrauna gpu, vistiek padaro gpu toki, kuris kaip peciukas ima elektros….didelis entuziazmas ??? parodyti ka galime ?

      • BC00 parašė:

        Pagal taip, kaip dabar veikia DLSS 3.0, tam, kad DLSS eitų naudoti su jo dabar visais turimais bugais 😀 Kuo lėtesnė VGA, tuo DLSS 3.0 panaudojimas komplikuotesnis ir jau uždavė klausimą, kiek jis bus naudingas lėtesnėms Adoms.

  2. Povilas parašė:

    O kurioj vietoj gali isjungt frame generation? tik palikt standartini dlss

  3. Raijmiss parašė:

    Man tai cia grynas scamas. Buvo RTX 3090 Ti HighEnd“as ir vilko gerai zaidimus, bet va tik pasirode rtx 4090 su DLSS 3.0 ir viskas. 3090 Ti yra s kruva.. Tai tipo programiskai negalejo isdirbti ir pritaikyti praeitai kartai? Ai tiesa, juk be apgavysciu neuzdirbsi…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.