„Microsoft“: DirectX 12 paplitimas auga sparčiausiai

Panašu, kad kūrėjai noriai dirba su „Microsoft“ naujuoju API, o mes jau galime mėgautis keliais DirectX 12 naudojančiais žaidimais. Tuo tarpu „Microsoft“ praneša, kad DirectX 12 vartotojų skaičius auga sparčiausiai lyginant su prieš tai buvusiais pirmtakais.

Teigiama, jog „Microsoft“ stengiasi kuo labiau palengvinti darbą kūrėjams kurti žaidimus, kurie galėtų būti naudojami įvairiose platformose, tokiose kaip „Xbox One“ ir PC.

Ankstyvi DirectX 12 žaidimai stebuklų neparodė, nors „ant popieriaus“ naujausias API, lyginant su pirmtaku DirectX 11, turėtų būti net 50 % efektyvesnis. Visgi DirectX 12 didis pranašumas yra sumažinta gaištis tarp procesoriaus ir grafikos spartintuvo, kas veda į didesnius kadrus per sekundę ir geresnius potyrius žaidimuose.

1854.directx12v5_w_600

3 Komentarai

  1. vacoum parašė:

    man 8.1 daug geresnis. Kai ispopuliares drtx12, pasikeisiu ir as, bet tikrai ne anksciau, nepatinka man 10. Kas naudoja tik filmams pasileisti, zaidimams, narsyklei – to nesupras.

    O del drtx12, tai seniai sakiau, kad jis duos nauda pagrinde sistemoms su silpnais procais. Su galingesniais procais skirtumas nedidelis, plius drtx 12 dar nera pilnai optimizuotas/isnaudojamas zaidimuose. Tad dar kokius 2 metus speju pabusiu su w8.1

  2. Mindaugas Klumbis parašė:

    Aš tai vis galvoju, kad reikia atsinaujint kol nemokamai dalina, bet labai jau tingiu, o ir nėra poreikio.

    Kas dėl DX12, tai turi praeiti kažkiek laiko kol išmoks dirbti su juo. Mačiau kažkur parašyta, kad tas pats async compute velniškai sunkus kodas, todėl kiti jo net nenaudos, o dabar realiai galima nebent 5-10% spartos iš jo išpešti, o ne 40% kaip šnekėjo anksčiau, bet žinoma praeis keli metai ir išmoks išnaudoti DX12 galimybes.

  3. PhaNtoM parašė:

    Kiekvieną kartą pereinant į naują DX API kartą pradžioje spartos šuolių nematydavome, nes visiems reikia apsiprasti, susipažinti su naujomis funkcijomis, adaptuotis ir išmokti efektyviau dirbti, tik tada optimaliau išnaudojamas naujasis API ir pasiekiami kur kas didesni spartos rezultatai.
    Bet kuriuo atveju, smagu, jog technologijos juda į priekį, kad ir AMD pastūmėti, bet pagaliau Microsoft padarė teisingą žingsnį ir turintys tuos pačius AMD FX monstrus galės mažiau liūdėti. 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.