„Microsoft“ dar kartą bando paaiškinti, kodėl „Windows 8″ bus geriau už „Windows 7″

Nenumaldomai artėjant naujo „Microsoft“ produkto debiutui, tenka vis daugiau išgirsti apie naujoves ir patobulinimus, kurie mūsų lauks. Šį kartą apžvelkime pranešimą, kurį išplatino Rob Copeland. Specialistas su savo komanda yra atsakingas už „Microsoft“ produktų grafikos resursą panaudojimą bei optimizavimą.

Jo išplatintu pranešimu, pavadintu „Hardware accelerating everything: Windows 8 graphics“, vartotojams bandoma paaiškinti, kokių patobulinimų buvo imtasi siekiant išnaudoti aparatinės kompiuterinės technikos potencialą, bei „DirectX“ technologijos palaikymą ne tik trimatėse aplikacijose, bet ir kasdienėse srityse, tokiose kaip interneto naršymas, darbas su dokumentais ar duomenų bazėmis. Su visais patobulinimais įdiegtais į „Windows 8", „DirectX” tapo pritaikomas bei išnaudojamas, atliekant bet kokią operaciją. Iš pranešimo butų galima išskirti keletą punktų:

„Internet Explorer 9" buvo kaip atskaitos taškas, kadangi pastarasis, „Windows Live Mail“, ir  „Windows Live Messenger“ puikiai išnaudoja „DirectX“. Taigi jie tapo pavyzdžiu kitoms aplikacijoms, kuriamoms dabar ir plėtojamoms ateityje.

Teksto atvaizdavimas: Tekstas ir jo atkūrimas ekrane sudaro didelę svarbą žmogui dirbant su kompiuteriu, todėl teksto perteikimas interneto puslapiuose, pašto programose bei greitų žinučių programose „Microsoft“ tapo vienu iš prioritetų dirbant ties šiuo optimizavimu.

Geometrinių objektų atvaizdavimas: kaip teigia inžinieriai, jie ženkliai ištobulino geometrinių objektų atvaizdavimą dirbant su diagramomis, lentelėmis, vartotojo sąsajos langais, elementais, piktogramomis… Šie patobulinimai palietė ir HTML5, SVG technologijų apdorojimą beu vieną pagrindinių „Windows“ 8 naujovių – „Metro” sąsaja, kartu su joje veikiančiomis aplikacijomis. Atvaizdų generavimas: keletas patobulinimų buvo atlikta dirbant su atvaizdais bei nuotraukomis. Dirbant su plačiausiai naudojamas JPEG, GIF, PNG formatais – vartotojai turėtų pastebėti optimalesnį procesoriaus šerdžių išnaudojimą bei procesoriuose integruotų spartinimo technologijų privalumus.

Patobulintas video medžiagos atvaizdavimo galimybės: kuomet naudotojas stebi vaizdo medžiagą, nesvarbu ji būtų generuojama iš jau esamo failo kompiuteryje ar transliuojama internetu, kiekvienas kadras atvaizduojamas ekrane yra generuojamas atskirai iš naujo. Kad nebūtų be reikalo naudojami kompiuterio resursai, buvo optimizuotas „DirectX“ darbas su monitoriuje generuojamu vaizdu, atnaujinant tik tas vaizdo dalis (taškus ar objektus), kurie pakinta vaizdo medžiagoje, kad nereikėtų naujinti viso generuojamo atvaizdo. Taip sutaupoma sistemos resursų, mažiau apkraunama darbinė atmintis bei taupoma energija.

Šiek tiek apie naujoves galima susipažinti šiame video įraše bei „Microsoft“ pateikiamuose grafikuose.

4 Komentarai

  1. Jordan parašė:

    Nu ir nesamone 🙂 o jur tada tas 3d performance isaugimas?:)

  2. -NRJ- parašė:

    tai 3D matyt reikia suprasti, jog ir taip bus istobulintas, bet ir darbas su 2D vaizdu bus optimizuotas, na tik aisku, cia pakolkas yra sausa teorija popieriuose, kol nebus realus testai atlikti jau isejus produktui nieko negalima pasakyt 🙂

  3. Fostil parašė:

    Sudomino apie filmu perziura. Idomu kiek realiai tai duos laisves cpu? Siuo metu ziurint 1920p video, buna cpu uzkyla ir iki 100%, tai energijos pasrebia neblogai. DXVA galit neminet, 10bit encodai nepalaiko to deja, tai visas darbas butent ir tenka cpu.

  4. donaciuxx parašė:

    fostil nu tu cia ir suskelei 😀

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.