Naujas „Tesla Model S“ turės pramogų sistemą su „Navi 23“ grafikos procesoriumi

Vakar buvo pranešta, kad atnaujintas „Tesla Model S“ modelis turės visiškai naują pramogų sistemą su 10 TFLOPs galia. Tai leis ekranuose ne tik žiūrėti video, bet ir žaisti žaidimus, tokius kaip „Witcher 3“. „Model S“ atnaujinimai, žinoma, palietė ne tik pramogų sistemą. „Model S“ turės naują galios agregatą ir dar daug kitų atnaujinimų.

Labai greitai po naujos „Model S“ pramogų sistemos atskleidimo pasirodė ir diagrama su šios sistemos širdimi – „Navi 23“ grafikos procesoriumi. „Navi 23“ yra dar neišleistas AMD grafikos procesorius ir turės 32 vykdomuosius vienetus. Tai atitinka 2048 stream procesorius. Atminties valdiklis bus 128 bit, o atminties kiekis „Tesla Model S“ sistemoje sieks 8 GB. Atmintis bus GDDR6 tipo ir suteiks 224 GB/s duomenų pralaidumą. Norint su „Navi 23“ pasiekti 10 TFLOPs skaičiuojamąją galią grafikos procesorius turės veikti 2,44 GHz dažniu, kas su RDNA 2 architektūra yra lengvai įgyvendinama. Beje, ši „Tesla Model S“ pramogų sistema turės panašią grafikos skaičiuojamąją galią kaip ir „PlayStation 5“. Tiesa, kol kas nėra aišku, koks bus šios „Model S“ pramogų sistemos procesorius, bet tai irgi turėtų būti AMD gaminys.

JAV „Tesla Model S“ jau galima užsisakyti iš anksto už 80 000 USD sumą. Automobiliai realiai bus išleidžiami kovo mėnesį.

29 Komentarai

  1. StrelokRTX parašė:

    Starting from 80k usd. EU virš 100k eur bus po importo. Nežinau kas tiek pinigų už mašiną moka.

    • neblogai parašė:

      Nežinau kaip išties yra su išoriniais muitais, ir ar jie tokie dideli- bet Tesla vieną iš savo didžiųjų gamyklų jau stato/įrenginėja Vokietijoje.

      • StrelokRTX parašė:

        Tai ten dar ilgai statys iš to ką teko girdėti. Tik ko nesuprantu, ko teslos tokios brangios, nes surinkimo kokybė prasta. Tikrai ne kažkokia prestižinė mašina.

        • xFiniti64 parašė:

          Pasivazinek su ta masina, suprasi. Cia kaip nokia 3310 pigi, o iphonas toks brangus, nesuprantu kodel.

          • StrelokRTX parašė:

            Tavo prasta analogija, lygini 10 metu senumo telefoną su naujais. Tesla nuo kitų gamintojų pagal kokybę stipriai atsilieka. Autopilotas irti šūdą mala, nes negali Lidar idėti, o kameros kreivai interpretuoja.

            • xFiniti64 parašė:

              Kokia kokybe ? Is jutubo video matei kai petras sake apie 2013 metu tesla? 2019 teslos ir vidus nieko nenusileidzia , o tik lenkia, https://youtu.be/nDl-p4gVX7E?t=1175 mercas, kur ta kokybe ? Apie koki tu cia pilota sneki ? Kuris cia gamintojas apart teslos isvis toki turi ?

              • StrelokRTX parašė:

                Kinų gamintojai kaip Xpeng jau lidar turi ant savo mašinų. Tesla jokio pranašumo prieš kitas mašinas neturi. Ir taip į minusą tesla varo. Pinigus daros tik iš co2 kvotų pardavinėjimo kitiems gamintojams

                • xFiniti64 parašė:

                  Kinų gamintojai kaip Xpeng isvis net minimaliausiu saugos EURO NCAP nepraina, tai ka mes cia galim sneket ? Ju net negali pardavinet europoje nei amerikoje, kokie dar laidar ? Gal tu teslos akciju kaina ir kilima, bei finansines ataskaitas pasiziurek, nes vel kai dejaij šliauka.

                • StrelokRTX parašė:

                  Kad xpeng norvegijoje pardavinėja jau mašinas. Ne laidar o lidar. Jeigu nežinai kas tai pasigoogling. Teslos akcijų kaina nieko nereiškia ir nieko bendro su kompanijos pajamomis neturi. GME ar AMC pažiūrėk kiek kaina pakilo, nors abi bankrutuojančios kompanijos. Visi pripažista, kad burbulas išpūstas, nes 4x Toyota market cap verta, kai net 10% nepagamina kiek Toyota mašinų. Beje lietuviškai išmok rašyti, nes gėda turėtų būti. Lenkai vietiniai geriau rašo lietuviškai, negu tu.

                • xFiniti64 parašė:

                  Nereikia man googlintis kas yra lidar, lidar yra lama, kadangi kaina didele, irengimas prastas, didelis balvonas ant stogo sukasi dideliu greiciu, lagas labai didelis, kadangi jis istisai nemato, o tik apsisukimu, beto kai sninga, sniega jisai mato kaip akmenius, ar net barjierus, tos pacios problemos atsiranda ir lyjant, bei vejui puciant su dulkem nuo kelio. Gal geriau pasiguglink isvis kaip veikia, o kitas etapas kurem as esu, tai paiimk platforma siurblio roboto su lidar sensorium , ir pabandyk, navigacija parasyti ir pamatysi, kad lama yra lidar ant masinos, kuri juda dideliu greiciu ir aplink viskas keiciasi, bei ji vaziuoja lauko saligom. Boshas yra prisizadejas, next gen lidar sensorius padaryti, ir su zmoniska kaina, ir dydziu ir tt, va ta geriau pasiguglink. Norge nera eu. Kaip akcijos neturi nieko bendro ? Jai kompanija generuoja pelna keturis ketvircius is eiles, i ja nori investuoti, perka akcijas, akcijos kyla, jai ragas firmai, visi investuotojaij kaip ziurkes bega, parduoda akcijas. 2×2 ? https://www.wsj.com/articles/tesla-tsla-4q-earnings-report-2020-11611708257#:~:text=For%202020%2C%20Tesla%20reported%20a,of%20%2424.6%20billion%20in%202019. Kas vilniuje kaip raso, mane nedomina. As Kavenskas.

                • StrelokRTX parašė:

                  Tu geriau pažiūrėk kokį pelną generuoja kiti mašinų gamintojai ir su tesla palygink. Reali rinkos vertė teslos 50B max. Ne 800B. Čia visiems aišku kas turi 2 veikiančias smegenų ląsteles. https://finance.yahoo.com/m/65506dc4-85bb-3396-88d7-2b2deb2dfd6a/tesla-s-profits-are-not-from.html
                  Lidar buvo per didelis ir brangus prieš 5 metus. Dabar visi EV gamintojai po biški integeruoja jį. O lietų ir sniegą softwariškai galima anuliuoti. Nebent pagal tave kameros geresnė alternatyvą lidar’ui.

                • xFiniti64 parašė:

                  Nokia, BlackBerry , kiek kartu buvo didesnes uz apple ? Kaip visi juokesi is iphone ? Istraukt gal man kaip nokios ceo kikena, kaip visi net konkurentu neskaite. Kur dabar nokia ? Cia ta pati situacija. https://youtu.be/HM23sjhtk4Q?t=1 va pasiklausyk, ir pamastyk,

                • StrelokRTX parašė:

                  Tai pati tesla jau Lidar testuoja. https://www.inputmag.com/tech/tesla-is-testing-new-autopilot-sensors
                  Lidar ateitis yra, visi tą suvokia. O ką musk galvoja niekam neįdomu. Ir tu Apple su tesla lygini. Čia joke visiškas yra. Tesla yra automobilių gamintoja su 1-3% pelno marža, kai apple 25%

    • EgidijusL parašė:

      Audi Q7 su gera komplektacija nuo 108k € praversk vokiečių skelbimus, pamatysi kiek pardavime 🙂

  2. Sigitas.lk parašė:

    Gal as kiek ir senamadiskas, bet nafik to reikia masinoj. Na zinoma jei gyveni kokioj autobanais turtingoj saly, ir i darba ir atgal kelione uztrunka 1h+, pajungus pilna auto pilota gal ir praverstu. Bet siaip jei megsti vairuot visiskai nereikalinga.

    • EgidijusL parašė:

      JAV į darbą tenka važinėti 300km, 500km ir kiti daugiau. Taigi, gerą darbą turintis rinksis automobilį, o ne traukinius… Čia jau ne LT, kur skersai tik virš 300km.

      • adex parašė:

        kas cia per darbas jog butu verta tiek vazineti kiekviena diena?

        • ToBeX parašė:

          mums sunku suvokt tokius atstumus, o pvz vokietijoj perkant namą pirmas kriterijus, kuo arčiau autobano. ir darbas 100-300km yra normalu, nes laiko atžvilgiu tas pats, kas pas mus rajone dirbant į darbą važiuot. Pvz sesės vyras dirba 160km~ nuo namų, tai apie 40 min kelio gaunasi, plius minus tiek pat, kiek aš mieste važiuoju 8km. Va tada atsiranda ir supratimas, kam tie galingi varikliai automobiliuose, nes su saviške važiuodamas 260 stabdžiau ten eismą. Pirma juosta 100~ juda, antra 160~, trečia 250-300+ ir nieks nesureikšmina atstumo, nes 200km greičiau nei valanda gaunasi.

          • Sigitas.lk parašė:

            Jo, idomu kiek tu ten pavaziuosi 250? Gal kazkada taip ir buvo, dabar tai istisiniai remontai ir kamsciai. Zmones ten irgi ne durni, iesko kuo arciau darbo. Tokius atstumus vazineja nebent visiskai nera kitu galimybiu.

            • ToBeX parašė:

              Kad tokią kelio būklę gerą palaikyt, faktas, kad remontų reikia, ne kai iš kelio nieko nelieka, o dažniau. Bet, kad tų remontų koki 5 per visą vokietiją iki kiolno važiuojant. Faktas, kad visi stengiasi kuo arčiau rast, o ne bet kur, bet gali rinktis, arba 30km iki darbo už 6kk namą, arba 160km už 2kk

          • adex parašė:

            papasakok sitas pasakas kam nors kas vokietijoj nera vazinejas. tokiu kas 200 prasinesa tai koks vienas is keliu simtu, o tu cia pasakoji lyg atskira juosta jie non spot nuolat varytu. esu dirbes jog kasdien 100km vazinedavau, vietoj normalu sakyciau dar pakenciama. beje zmogus kalbejo apie jav, tad vokietija cia jau atskira tema. nezinau, skaiciuok kaip nori, bet manau jog paskaiciavus i darbo valandas kelione i darba, jau ir tas atlyginimas turetu atrodyti nebe toks patrauklus. arba logiska butu priimti sprendima dislokuotis arciau darbo vietos, na nebent darbo vieta random keiciasi, arba yra kazkokiu niuansu del antros puses. na bet vistiek tokiu atveju darbas turetu buti ipatingas pinigine israiska jog butu verta

            • ToBeX parašė:

              nu tai papasakok kaip viskas vyksta? aš kiekvienais metais ten nuvažiuoju paatostogaut, sesę aplankyt ir kažkaip nei kelio darbų, nei ką, kad trugdytų. o trečia juosta visad laisva, o jei ir važiuoja kas lėčiau iškart traukiasi į antrą, visai kita kultūra negu pas mus ar lenkus.

              • adex parašė:

                tuscia, nes jeigu neklystu tai ji yra skirta aplenkimui. siaip vazineju uk bet megstu i lt su masina grizineti, tai kazkokiu ipatingu greiciu vokietijoje nepastebiu. ~100 miliu vaziuodamas apsilenkiu kokia 90% vaziuojanciu. visokiu lenktynininku kur pralekia kaip pro stovinti vienas kitas atsiranda. kai dirbau vokietijoje kazkokiu ipatingu greiciu irgi nepastebejau. nes kad greitis neribojamas dar nereiskia, kad reikia lakstyti rizikuojant ir zmones tai puikiai supranta. na o vairavimo kultura tai isties pagirtina

          • xFiniti64 parašė:

            Ka tu cia skiedi pezalus, su kokiu golfyciu vos trati 110km/h. Tu suvoki, kad as vaziuodamas 300 km/h realiu, 300km/h suedu 50 litru kuro 100km ! 250km/h su honda civic type r, ir ekonomisku 2 litru varikliu sunaudoju 25litrus 100 km. Tai jai tu vaziuoji 300km kas diena, tai i diena ant 300km/h suedi 150 litru kuro, tai per mensi 3300 litru kuro. Jau toks spangaletas. Ir tam auto bane kamsciai pastoviai, ten va ka panaudoju, tai suvo naujus porshes upgreidus isbandyt, itai isileki, koks asilas an 110 antra trecia juosta, isoka irgi belekaip, iskart per stabdzius, karboninei stabdziai dyla belekaip tokiu greiciu, kaina ju galaktine, visos dalis tokiu greiciu ten saibom belekaip eina, pac sedziu garaze ir renku konstruoju, hobis mano.

            • ojojoj parašė:

              Atsakau bendrai cia virsuj diskutuojanciams. 250km/h ten palakstysi tik nakti ar anksti ryte savaitgaliais ir tai kai vaziuoji kur nors nuo didmiesciu tolyn, nes aplink didmiesti kaimieciai islenda ir taip stabdo/apkrauna eisma + ivertinkit reljefus, nes tai nera Lietuva kur viskas lygu. Pries pora metu tripas mano buvo is pradziu Nuo Berlyno iki Frankfurto/M o poto pilnas ekipazas is Frankfurto/M i Olandija ir atgal, tai galiu pasakyti, kad kaip minejau auksciau, tai pavaziuot iseina 200km/h+ tik kai tuscia, o kai yra pilna, tai vaziuoji 130-150km/h ir cia yra max, nes gali labai greit kamstis atsirast (kas ir man pasitaike), tai jei atstumo priekyje nelaikai ir neturi reakcijos, tai bum didelis but gali. Kas del sanaudu: kai variausi sau auto is Vokieciu 2L 110kw dyzeli (markes neminesiu del simpatiju/antipatiju kad nebutu), tai pastoviai laikant lygiam, tusciam kelyje 220km/h-230km/h ryjo pagal kompa 14L dyzelio ir taip pravaziavau ne viena 100km. Kas del gyvenimo ir vazinejimo i darba, tai labai patogi transporto priemone yra S-Bahn arba U-Bahn ir pigiau ir maziau galvos skausmu, kad reiks sedet kamstyje ar panasiai. Kas del gyvenimo prie bano, tai labai patogu yra – issoki ir nuleki irgi labai greit, bet minusas mano manymu yra didelis, kad labai girdisi tas osimas-truksmas labai nuo bano.

  3. aiwaris parašė:

    teko ir paciam svedijoj vazinet i darba 100~300 km vazinet ir visai tai normalu tikrai vokietijoj ir teko pan atstumais i darba vazinet tai ir nieko tokio na lietuvos kaima tai cia atrodo kosminiai skaiciai na normaliose salyvise tai normalu.

    • adex parašė:

      300 normalu? kokios 6h vaziavimo per diena + 40-50 eur uz kura jeigu vienam vazinejant normalu? gal ,,ne lietuvos“ ,,ne kaime“ para turi daugiau valandu jog normalu 6 valandas paaukoti kelionems i darba? zinau yra aplinkybiu prie kuriu taip gaunasi ir tenka, bet skaityti jog tai normalu ir priimti tai kaip norma, tai ka zinau

  4. newdiamond parašė:

    normalu 300 cia tiems, kurie statesi nama uzmiestyje, nors darbas buvo mieste. Tiems kurie neturi kitos iseities…
    Ne visi dirba darba, kuris uz 300 km 😀

  5. aiwaris parašė:

    man tai pofik nes as nevairuojantis tai isvaziuoji apie kokia 4val ryto as dar neblogai numigdavau iki darbo kol nuvaz vairuotojuj tai tikrai ne kas bet ir vaz greitis tokiu atveju buna biskuti virsyjamas leistinas svelnokai pasakius 😀 na o vokietijoj autoban tai isvis izi ilgos tos keliones tik kad uzknisa tie pastoviai tvarkomi keliai kurie suletina.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.