Naujausias „Metro: Exodus“ treileris rodo Ray Tracing grožybes

„4A Games“ paviešino 6 minučių trukmės „Metro: Exodus“ treilerį, kurio pagrindinis tikslas visiems parodyti Ray Tracing grožybes. Sunku būtų patikėti, kad šis filmukas pasirodė ne be „nVidia“ pagalbos, nes kaip tik vakar pamatėme RTX vaizdo plokščių apžvalgas, o nuo šiandien šias vaizdo plokštes galime pirkti visose parduotuvėse.

„Metro: Exodus“ išleidimas suplanuotas 2019 m. vasario 22 d.

25 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    Still RTX off.

  2. newdiamond parašė:

    As paziuresiu visu komentarus po kokiu dvieju ar triju metu…apie si ray tracing….
    Priminsiu ka Jus visi cia snekejot…
    Kai tai taps norma…
    AMD dabar speju…graphics padalinyje…nebezino isvis ka daryt…kai nvidia sauna is patranku…

    • ZeroFM parašė:

      Matomai visai žalias esi IT pasaulyje 😀 . 2080Ti vos tempia šita trailer , pasižiūrėk kaip lagint pradeda ta nesąmone įjungus under 30FPS …
      Sakai keli metai ane ? Reiks keletos metų kol 3080Ti išbezdėtu pastovius 60FPS ką jau kalbėt apie mid-end kuris dar tik po keliu metu nuo 3080Ti išleidimo galės išstenėt normalius FPS .
      Taigi turim 5 metus kol average geimeris galės kažkiek mėgautis saulės spindulėliais ir veidrodiniais atspindžiais nuo plytu BF5 … Ir tai su sąlyga jei bus tobulas supportas iš kūrėju .

    • pasimetes parašė:

      Aš tai nieko prieš ray tracing, bet ne dabar ir ne už tokia kainą. Nors gundo rtx2070 bet vėl gi nėra nvlink + kaina. Tad teks laukti. 😀

      • koloniukas parašė:

        Tai ką tu darysi su ray tracing ir rtx2070 kai 1080p net 2080ti vos traukia? 😀 Ir kam tas nvlink?

        • mafo parašė:

          Nelabai suprantu iš kur tu pasisėmei tokios info kai nėra nei vieno benchmarko su šia technologija ir 2080ti ar kita 20xx. Kartais man atrodo, kad iš lubų fps matuojat. Išeis exodus ir bus matyt kaip ten iš tikro yra.

        • pasimetes parašė:

          Kad nelabai pastebėjau, jog nepaveža, ypač kai nėra testų…Aišku didelių fps nėra ko tikėtis. O nvlink truputi yra kitokia technologija, nei sli ir jei neklystu nvlink’as tikrai neblogai yra renderinimui, nes stackina gpu ram’us, kitaip nei sli(galiu ir klysti). Žaidimams kaip žiūrėjau irgi neblogai, bent ant 2080ti(neskaitant kosminės kainos), manau turėtu prilygti 2080ti = 2070×2 sli.

    • koloniukas parašė:

      Norma jau tapo daugelis nvidia blizgučių pvz: physx, hairworks dabar ir ray tracing pataps 🙂

    • Strelok parašė:

      newdiamond. Viska ka ten matai tame traileryje su rtx on gali su gamma pasiekti. As tikrai nieko ispudingo nemaciau, eiline fiska nvidios, kuria dauguma bus issjunge ir tiek. Pati Nvidia kol kas net negali paleisti jos ant priimtino fps, tai dabar kompanijos ir dirba kad bent isspaustu kazka, kas yra ray tracingo karpymas. Apie tikra ray tracinga galesi pasvajoti.

  3. Ptyca parašė:

    Eilinis Nvidios bajeris, rado buda kaip mazint GPU sparta realiai nieko tikrai verto vaizde neduodant.

  4. Stipena parašė:

    Mano nuomone RTX ilgai netemps ir mirs arba taps nišiniu produktu ePeniui matuoti. Nepamirškime kad šiam reikalui reikia proprietary HW kuris pripažinkim vargu ar kada pasieks low-end bei near mid-end kortas. Arba Nvidia turi pasidalinti technologija su AMD ir Intel arba pamiršti šį reikalą. Šiuo momentu AMD siūlo RealTime Ray-Tracing dev’ams, tiesa nesiūlo tiek daug kiek nvidia, bet siūlo be jokio proprietary HW tad nederėtų nurašyti AMD kaip stovinčio vietoje.

    • MMM parašė:

      Nesutinku ir manau priesingai. Tas RTX veikia ir ant mobilkiu, yra microshema sukurta metais anksciau, cia kazkas linka buvo imetes. Ir cia nera jokia Nvidios technologija, cia bendra technologija, kuri naudojama animacijose,kuriant filmus ir t.t. Kurejams daug paprasciau zaisti su vieninga apsvietimo sistema o ne per galvas verstis su apsvietimais ir seseliais. Tad matau placia ateiti.
      Dabar vyksta ne kurimas, o tiesiog apkarpymas ir adaptavimas. Salyginai mazi issukiai, palyginus kokius kelius nuejo dabartiniai apsvietimai

      • xFiniti64 parašė:

        As buvau numetes, deje nesekei mano postu. Cia tikslas panasus, bet RTX yra nvidios technologija, kur isvis tik ant situ RTX ploksciu tegali veikti, cia dar prastesnis reikalas nei physx, kuris gali veikti ir ant procesoriaus. Beje hebryte cia nera jokio reitreisinimo, cia kaip hibridas ant virsaus priedelis veikia, kuris labai netikslus ir mirga marga bei tamposi, kas puikiai matosi ant demo, ir visa ta baisybe denoisina su tais tension korais. Keli zaidimai palaikys sita suda ir tiek ziniu, zaidimu bus maziau negu su physx. Nes kaina kosmine, uz ta kaina net 30fps nepesa ant 1080p kas yra apsurdas, ir masinem naudojime nebus, kaip visu stambiu kureju studiju pajemos 34-40% sieke vien is pleisteisino, 20-30% is xboxo, o ant pc nesieke 14-20% tai kiek is ju sitas plokstes tures 1% ? Ir is to 1% kiek dar isijunge zais? 0.5% ? Antkiek debilai vadovai turetu buti kad skirtu darbo valandu ir lesu i sita suda? Cia kiek nvidia pamokejo bapkiu, liepe pasukaut uz tas bapkes tiek ir bus, kad uzteks vienos rankos pirstu suskaiciuoti, tu zaidimu skaiciu ! Va isejo kortos, isejo tomb reidiris ir nepalaiko, pachas kaskada bus, kada visi bus jau pereja ta zaidima ir pamirse, tai koks tikslas? Ai demo jutubei.

        • MMM parašė:

          nevisai taip. Patys kurejai apie tai rase, kad laisvai adaptuotu savo RT ant kitu platformu, tiesiog dabar tiesiog teturi Nvidios varianta. Ir tas adapatavimas neturetu buti sunkus. Gal Nvidia ir bando savo kazka prakisti, bet cia tikrai ne tas pats kaip su Nvidia hairworks.

      • Stipena parašė:

        Nemaišyk RTX su Ray-Tracing. Ar gali įjungti RTX funkcijas naudojant AMD GPU? – Ne negali. Bendra technologija yra ray-tracingas. Aišku tikiu jog nvidia gali paprasčiausiai pakoreguoti vieną eilutę kode ir tas RTX būtų įgalintas visoms GPU, nepriklausomai nuo to ar tai AMD GPU ar senesnės nvidia pvz Pascal. Bet netikiu jog nvidia pakeis tą vieną eilutę kode. Turi būti naudojamas kažkoks unified standartas, nes žaidimų industrija tikrai nepasidalins į tris dalis ir nekurs 3 žaidimo versijų, vieną skirta Nvidiai, kitą AMD, o trečią Inteliui. Duok dieve sekančios kartos konsolės su savim atsineštų RT tai galėtų nvidia čiulpti savo RTX.

        • MMM parašė:

          Atrasiau apie tai kitam pries tai buvusiam poste. Ir manau kad galetu kviesti tris skirtingus api. Cia nera labai sudetinga. Sudetingumai gali islysti nuo papildomu navarotu, kaip ta RT apriboti. Esme kad zaidimu kurejams ar net game/enginams mazai ka daryti reikes. Sviesima perduoti treciai saliai ir pamirsti apie tai. Manau lengviau pasidaryti kelis API, negu patiems ten zaisti su apsvietimais

        • xFiniti64 parašė:

          RT sakai, spek kodel starto metu nera nei vieno RTX zaidimo, todel , kad jai pamatytu ziurnalistai kaip tuos RTX veza, tai isvis apsimystu visi, kaip tomb reideri net ant 30fps su 1080p nesugeba ta rtx 2080 ti pavest, ir dar visa tampo, ir visas rtx mirga. Cia po kokiu 5-6 metu galima tiketis kasko i main tsryma.

          • MMM parašė:

            ne rtx mirga, rt mirga. Ziurejau atskira laida apie ta mirgejima, cia jis is teorines RT puses isplaukia, ieskoma jam apejimu.

            Bet jus juokaujate. RT ziauriai heavy technologija, anksciau isvis sugebedavo koki 3 fps tik isgimdyti su paprastom teksturom ant max gelezies. Kad dabar 15 fps ant zaidimo eina, jau didelis zingsnis. O jei padarys 30-45 fps ant zaidimo, kuris be RT ant 60-90fps sukasi be RT, tai technoligiskai didelis zingsnis. Akivaizdu, bet G ar Free Sync tokio nepazaisi normaliai. Bet tai milziniskas zingsnis RT prasme.

  5. G@m3r1s parašė:

    Vietom net detalumas dingstas,viskas suilieja ir bile spalva pasikeicia 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.