Nutekėjo „Navi“ montažinės plokštės nuotraukos

Buvo nutekintos dar neišleistos „Navi“ vaizdo plokštės montažinės plokštės (PCB) nuotraukos. Iš nuotraukų sužinome, kad „Navi“ tikrai naudos GDDR6 atmintį ir turės 256 bit atminties valdiklį. Kadangi matome vietas 8-iems atminties lustams, tai galėsime gauti 8 ar 16 GB atminties talpą, bet labiau tikėtina, kad AMD apsiribos mažesniu 8 GB atminties buferiu. Dar sužinome, kad vaizdo plokštė turės 8 fazių maitinimo grandinę ir dvi 8 kontaktų maitinimo jungtis. „Navi“ turėtų siūlyti didesnį efektyvumą, tad dvi 8 kontaktų maitinimo jungtys atrodo kiek keistai.

Pagal senesnę AMD metodiką, 256 bit atminties valdiklį turinti vaizdo plokštė nėra flagmanas, tad sparta turi būti mažesnė nei dabar siūlo „Radeon VII“.

Buildzoid iš „Actually Hardcore Overclocking“ kanalo pateikia savo „Navi“ montažinės plokštės analizę. Ten apie viska sužinosite plačiau.

8 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Pagal spekuliacijas Navi ale kaip mainstream’as, turintis pakeisti Polaris, tai tie 2x 8-pin labai keistai atrodo. Draiverių lygmenį buvo atrasta, kad Navi su GCN architektūra kaip ir visgi bus, tai žinant tam tikrus GCN trūkumus nenuteikia itin optimistiškai.

    • neblogai parašė:

      Manyčiau nėra tas GCN blogas- tik kad AMD per pastaruosius ~7 metus bandė apsieiti su minimaliomis investicijomis į efektyvumą- ir todėl RTG techlonogiškai atsiliko nuo nVidijos.
      Na o dėl 2x 8 gyslų maitinimo- tai mane tai nuteikia visai teigiamai. Aukštos kainos už greitį pas nVidiją yra ties RTX2070. Taigi, varžydamasi būtent tame lygyje AMD būtų labiausiai konkurencinga. Kita vertus- ant plokštės matosi USB-C – tai yra Virtualink padavimui (30W, kurių plokštė nenaudoja, o tik perduoda toliau). O taip pat- gerai suprojektuota plokštė iš PCIe jungties ima tik kokius 30W. Taip gaunasi, kad reikia daugiau imti iš maitblokio per 8-gysles ar 6-gysles jungtis.

  2. BC00 parašė:

    GCN nėra blogis, bet savo atgyveno praktiškai. Turbūt pagrindinis limitas – neleidžia pasiekti aukštų dažnių + dar branduolių limitas. Istoriškai ATI (AMD) ilgai savo pusėje laikė dažnius. Dabar, kai nV ir technologiškai pažengusi labiau, be reikiamo dažnio AMD yra sunku varžytis. Lyg apie Vega kalbėjo, kad visą GCN joje perrinko, bet gavosi ne kaži kas: ėdri, karšta ir so so sparta. Galvočiau, kad iš GCN vargiai kažką beišmelši.

    • Stipena parašė:

      Bet tai kad kiti su Vega VII stockiniu orinuku išspaudžia 2000MHz. Tai nepasakyčiau jog GCN yra toks jau stabdis su dažniu.

    • neblogai parašė:

      Problema su Vega64 yra ne ta, kad būtų silpnas GCN compute- jis kaip tik stiprus. Problema yra tai, kad kad GPU priekis (front-end) labai silpnas- nes darė NGG, bet nepavyko paleisti kaip norėjo, ir likom su ~aukštesnių dažnių Fiji. Ir daug kitų vietų silpna, sakykim- DSBR matyt dar prastas, nes duoda tik kelių procentų naudą. Ir spalvų suspaudimas (delta color compression) nuo nVidijos stipriai atsilieka- o tai labai daug kainuoja: reikia daugiau atminties kad išgauti pakankamą pralaidumą ($), ir daugiau atminties valdiklių (gaunasi didesnis lustas, $), ir daugiau Vatų, ir kt. Ir techprocesas GloFo 14nm buvo prastesnis dažniams, nei TSMC 16nm.
      Su Navi, AMD gali didžiąją dalį problemų paprasčiausiai laikinai apeiti- su GDDR6 pralaidumo šuoliu- laikinai išsprendžiama pralaidumo problema, su 7nm- gaunami didesni dažniai (nes staliniams kompiuteriams AMD manau rinksis GPU dažnį, o ne GPU energetinį efektyvumą). Na ir su dar keliais triukais, kaip ankstyvas nereikalingos geometrijos atmetimas, skirtingo lygio shading (variable rate shading)- manau Navi gali pakelti nuošimtį naudingo darbo, kurį ta keikiama GCN geležis turės atlikinėti.
      Vėlgi- kadangi tiek techproceso pranašumas, tiek GDDR6 nauda problemas su DSBR ir DCC tik nukelia, bet nesprendžia- AMD vis tiek teks į tai rimtai investuoti. Bet dabar, su Navi karta- metus kitus RTG turėtų būti konkurencingi iki RTX2070 ar bent 2060 lygio.

  3. BC00 parašė:

    Stipena -> šlovė 7 nm 😀 nes kiek skaičiau jokių arch patobulinimų nebuvo daryta, grynai ant 7 nm perkelta Vega.
    Tame ir esmė, kad compute’as nereikalingas žaidėjams 🙂 Pas GCN ir ROPs virš 64 nėra taip lengva padidinti, nes yra stipriai susietas su kitais mazgais ir reikia laikytis griežtų santykių, kitaip išbalansuos bendrą visumą. Esmė ta, kad AMD reikalinga nauja GPU architektūra kaip kad buvo reikalingas Zen. Pagal spekuliacijas žinome, kad AMD kaip ir dirba prie šito dalyko (ale Zen atitikmuo graphics padalinyje), tačiau buvo galvojama, kad gal jau Navi turės tą naują arch. Panašu, kad teks palaukti iki dar vieno „next gen“.

    • neblogai parašė:

      Na ‘compute’ ten skaityk kaip ‘compute units’- CUs. Bet esmė- kad viskas aplink pačius CU yra pasenę, neefektyvu ir silpna. Keičiant architektūrą- vistiek reiktų viską pakelti lygiu aukščiau, ir perkurti architektūrą, ir dar tada kankintis perrašant naujai architektūrai tvarkykles ir tada gaudyti klaidas, ir peroptimizuoti žaidimus (AMD tik dabar su didelėmis pastangomis pradeda tiekti normalias tvarkykles GCN). Žodžiu- nauja GPU architektūra būtų keliagubas darbas, turbūt neįmanomas įmonei kaip dabartinė AMD RTG- su mažu R&D, bei vadovų ir darbuotojų kaita/krize. Taigi aš nematau nieko blogo, kad jie kol kas išleidinėja GCN patobulinimus- tai yra kaip tik pagal išgales. Ir tai tikėtina, kad neturi pakankamai resursų iškart atnaujinti viską ką reikia.

Parašykite komentarą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.