NVIDIA DLSS 3.5 jau veikia „Cyberpunk 2077“ žaidime
„Cyberpunk 2077“ žaidime diegtas Ray Tracing technologijos Overdrive režimas. Šis režimas gali išnaudoti NVIDIA DLSS 3.5 su kadrų generavimu ir „RTX Direct Illumination“ (RTXDI). Šios technologijos įgalina kūrėjus atkartoti šviesos elgesį scenose, kuriose gausu šviesos šaltinių. „Cyberpunk 2077“, kurio veiksmas vyksta futuristiniame pasaulyje, kupiname neono ir reklaminių skydų, yra puikus žaidimas, kuriame galima pademonstruoti, kaip veikia šios technologijos.
Įdiegus „Ray Reconstruction“, įprastiniai rankiniu būdu derinami Ray Tracing triukšmo slopikliai pakeičiami vienu dirbtinio intelekto modeliu, todėl pagerėja vaizdo kokybė. Šis patobulinimas tampa akivaizdus nagrinėjant scenas su sudėtingu apšvietimu, pavyzdžiui, vaizduojant automobilių žibintus. „Ray Reconstruction“ kartu su tokiomis technologijomis kaip DLSS 3.5 užtikrina didesnį tikslumą atvaizduojant apšvietimo efektus, o tai matyti iš daugelio NVIDIA pateiktų pavyzdžių.
„GeForce RTX 40“ serijos vaizdo plokščių savininkams „Super Resolution“ ir „Frame Generation with Ray Reconstruction“ derinys žada ir didelį našumą, ir vaizdo kokybę. Tačiau net ir „GeForce RTX 20“ ir „GeForce RTX 30“ serijų naudotojai gali pagerinti savo žaidimų patirtį, į savo dirbtinio intelekto įrankių rinkinį įtraukdami ir „Ray Reconstruction“. Tačiau „Turing“ ir „Ampere“ serijos nepalaikys „Frame Generation“.
Remiantis pačios NVIDIA testais, be DLSS3 ir „Frame Generation“, RTX 4090 1080p raiška užtikrins tik 60+ FPS. 4K raiška net ir RTX 4090 be DLSS nesugeba pasiekti daugiau nei 24 kadrų vidurkio.
Atrodo neblogai, kaip žvilgsnis į ateitį. Bet iš kitos pusės, nebereikės stengtis kūrėjams labai optimizuoti žaidimų. Tad galutiniam variante tas pats š arba kaskart pirk flagmaną.