NVIDIA praneša apie DLSS 3.5

NVIDIA praneša apie naujausią DLSS (Deep Learning Super Sampling) versiją. Šis dirbtinio intelekto valdomas algoritmas iki šiol buvo išleistas keturis kartus: DLSS1 (2020 m. kovo mėn.), DLSS 2.3 (2021 m. lapkričio mėn.), DLSS 3 (2022 m. spalio mėn.) ir DLSS 3.1 (2023 m. sausio mėn.). Atrodo, kad naujausiame leidime daugiausia dėmesio skiriama Ray Tracing tobulinti.

DLSS 3.5 daugiausia dėmesio skiriama Ray (Tracing) Reconstruction (RR), užtikrinančiai akivaizdžiai geresnę vizualinę patirtį, palyginti su tradiciniais atvaizdavimo būdais. NVIDIA tvirtina, kad Ray Reconstruction buvo apmokyta naudoti penkis kartus daugiau duomenų nei DLSS3. Ji buvo apmokyta įtraukti papildomus žaidimų ir programinės įrangos variklių duomenis, atpažinti įvairius Ray Tracing efektus, atskirti gerus ir blogus laikinius ir erdvinius pikselius ir išsaugoti aukšto dažnio duomenis, kad būtų galima juos padidinti.

NVIDIA patvirtino, kad DLSS 3.5 debiutuos rudenį ir pasirodys tokiuose žaidimuose kaip „Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, „Portal“ su RTX ir „Alan Wake 2“. Be to, ją bus galima naudoti NVIDIA „Omniverse Platform“, „Chaos Vantage“ ir „D5 Renderer“. RR technologija veiks su visomis RTX vaizdo plokštėmis (kitaip nei „Frame Generation“).

 

3 Komentarai

  1. RokasS8 parašė:

    Vajei vajei AMD konkretus batonai, nebent kazka gero su FSR3 parodys

    • kernelis parašė:

      RTG egzistuoja daugiausiai del konsoliu ir APU, jog developintu jiem reikalinga IP 🙂 Nemanau, kad jiem bus „batonai“, bent jau tol, kol NVIDIA ir INTEL neprades spaust tuose segmentuose.

  2. Raijmiss parašė:

    Jeigu tik galima issijungti tai pirmoje vietoje issijungiu sita bLuro generatoriu

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.