„nVidia“ asinchroninį apdorojimą įgalins tvarkyklių pagalba
Praeitą savaitę atskriejo žinia, kad „nVidia“ antros kartos „Maxwell“ architektūrą turinčios vaizdo plokštės, nepalaiko asinchroninio apdorojimo, vieno iš DirectX 12 komponentų, apie tai galite perskaityti čia. „nVidia“ ilgokai tylėjo, o dabar praneša, kad įgalins šią savybę tvarkyklių pagalba.
„nVidia“ imsis iškilusią problemą spręsti kartu su „Oxide“, kurie ir kuria „Ashes of „Singularity“ žaidimą, atskleidusį „Maxwell“ vaizdo plokščių ydą dėl asinchroninio apdorojimo neveikimo. Ši problema bus sprendžiama programinės įrangos pagalba, kai dalis asinchroninio apdorojimo proceso bus atliekama programiškai, o dalis aparatinės įrangos. Kol kas neaišku ar tai nepakenks spartai ir nepadidins gaišties, tad rezultatų teks palaukti iki tol, kol bus paruoštos tvarkyklės, palaikančios asinchroninį apdorojimą.
tarpininkas kas? bankas? 😀
" Kol kas neaišku ar tai nepakenks spartai ir nepadidins gaišties, tad rezultatų teks palaukti iki tol, kol bus paruoštos tvarkyklės, palaikančios asinchroninį apdorojimą."
tai tas prioritetinis apdorijimas jokios grafikos ir nieko neduoda, isskyrus sparta. Tai jei NVidia kazka sukonstruos,koki tai hibridini palaikyma, tai galime laikyti kaip daliniu ar pilnu palaikymu, tai zaidimas palaikimo prioretizavimus ir pas Nvidia su ijungta opcija turetu buti didesni fps negu su isjungta opcija.
Klausimas, kiek tas hibridas bus efektyvus lyginant su pilnu palaikymu.
Nežinia kiek tiesio bet nVidia blogai palaiko ir kažkokį Preemption Context Switching, kuris svarbu Virtualiems akiniams. Manoma, kad su Pascaliu ši bėda bus išspręsta
http://wccftech.com/preemption-context-switching-allegedly-best-amd-pretty-good-intel-catastrophic-nvidia/
O kaip su kepler? ar palaiko pilna dx12?
iš šios kartos vaizdo plokščių tiek AMD, tiek nVidia nei viena vaizdo plokštė pilnai DX 12 nepalaiko. Čia gali pamatyti kokius lygius DX 12 palaiko kiekviena vaizdo plokščių karta
http://wccftech.com/nvidia-amd-directx-12-graphic-card-list-features-explained/3/