Pagražintos telefonų reklaminės vizualizacijos, kada jau per daug?

Telefonų gamintojai tikrai gudrauja mums pateikdami retušuotas, pagražintas savo telefonų nuotraukas ar vizualizacijas. Kartais net galime pamatyti užrašus, kur nuotrauka gali neatspindėti tikrojo produkto vaizdo. Tokį užrašą tikrai pamatysite tokiose pardavimo platformose, kaip „Gearbest“. Kyla klausimas, jei nuotrauka ar vizualizacija neatspindi tikrojo produkto, ar tai nėra apgavystė?

Nors vizualizacijas gražina kone visi gamintojai, bet dabar riebiai įkliuvo „Lenovo“. Lietuvoje ne visi žino, kad „Lenovo“ be nešiojamų kompiuterių dar gamina ir telefonus. Maždaug prieš mėnesį buvo išplatinta „Lenovo Z5“ reklaminė gundomoji vizualizacija. Viskas puiku: siauras rėmelis, nėra išpjovos, daugelio svajonė.

Dabar jau pasirodė viso telefono vizualizacija. Štai atsirado ir išpjova, kurios seniau nebuvo. Rėmeliai vis dar siauri ir gražūs.

Pabaigai pasižiūrime į realaus telefono nuotrauką. Jis net nepanašus į reklamines vizualizacijas: daug didesni rėmeliai, supantys ekraną iš visų pusių. Tai ypač matosi apačioje. O jei lygintume su pirma vizualizacija, dar gauname ir išpjovą.

3 Komentarai

  1. killmer parašė:

    Tai kad ten ne nuotrauka, o produkto vizualizacija. Nelabai kas šiais laikais su nuotraukomis terliojasi. O nurenderinti gali bet ką.

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Kažkada seniau klausiau kaip render’į teisingai vadinti, tai niekas nesugebėjo pasakyti. Tokį žodį vizualizacija žinojau, bet iki render’io jo niekaip nepritempčiau. Tikiuosi nepamiršiu.

  2. Povilas parašė:

    Siaip tai tikrai cia bandoma suzaisti gudriai, bet pro akylesnius zmones taip lengvai nepraeis, ir cia beveik su visais telefonais tas pats, siandien dar netycia praejau po tele2 salona pazejau huawei 20 pro, nu ryskiai didesni bezels nei foto 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.