Patvirtintas „Crysis: Remastered“ žaidimas

Pastaruoju metu buvo daug gandų apie atnaujintą „Crysis“ žaidimą. Žaidimo kūrėjai rodė įvairias užuominas, ir, tikriausiai, jų buvo paruošę dar daugiau, bet nutiko, taip, kad kažkodėl oficialiame „Crysis“ tinklapyje atsirado informacija apie „Crysis: Remastered“ žaidimą. Informacija po to buvo pašalinta, bet to, kas iškeliavo į internetą, jau nebesustabdysi. Vaizdas užfiksuotas, dėl to jį galime pamatyti ir mes.

Matome, kad „Crysis: Remastered“ bus skirtas asmeniniams kompiuteriams, „PlayStation 4“, „Xbox One“ ir „Nintendo Switch“ konsolėms. Tai bus debiutas „Nintendo“ platformoje. Kol kas nežinoma, kada žaidimas bus išleidžiamas. Apie tai galime sužinoti labai greitai, o gal „Crysis“ kūrėjai ir toliau ruoš užuominas nieko konkretaus nepasakydami ir norėdami sulaukti kuo daugiau dėmesio.

12 Komentarai

  1. aiwaris parašė:

    nu ka vel bus but you can run crysis 😀

  2. kernelis parašė:

    Kaip matau debiutuos tinkamiausioje zaisti platformoje 😀

  3. svabas parašė:

    yes but can you run Crysis with RTX -ON

  4. BC00 parašė:

    RTX ant softo – kol kas skamba nesuderinamai, bent nvidios sprendimas 😀 šiaip visi tikisi, kad Remastered bus optimizuotas multicore’ams. Visai geras video apie tai, kodėl still no machine can run Crysis 🙂

    • Stipena parašė:

      Eghemm.. ne ant softo, o ant GPU. Kad nvidia pirmi pradėjo naudot ASIC ray-tracingui žaidimuose, tai nereiškia kad visa kita jau patapo softu 🙂

    • kernelis parašė:

      Kad my machine can’t run Crysis tai as jau neseniai isitikinau 😀 Kazkokia nesamone – ant 1080p high Steam FPS counter’is rodo 150-200FPS, bet absoliutus lagas. Toks vaizdas, kad micro-stutter kruva vienas po kito. Zodziu jausmas lyg 15FPS butu. Ir su rezoliucija kazkas susije buvo. Jei keiti presetus high > medium 0 poveikio. Jeigu pakeiti is 1080p i 480p tai jo „veza normaliai“. Nu anyway, nesme. Gugle greit sprendimo neradau, tai teko isinstaliuot.

      O del to RT, tai ten jis suderinamas su visais HW, tiesiog nenaudoja NVIDIA RTC’s, Panaudoja bendros paskirties GPU compute unit’us. Negalim sakyti, kad tai visiskai software (nes sofware konvencionaliai reiskia CPU-only), bet nera ir fixed function HW tam.

  5. BC00 parašė:

    Kažkaip pats įpratau vadinti software būdu, jeigu RT apdoroja ne RT core’ai. Pilnai sutinku kad tai nėra pilnai teisingas išsireiškimas. O šiaip įdomu buvo sužinot iš video, kad kažkas prieš 10 metų tikėjosi Pentium’ų po 10 GHz 🙂

    • kernelis parašė:

      As nemanau, kad vadinti toki metoda software yra techniskai klaida. Puristiskai ziurint, viskas, kas nera suvirinta i tranzistorius, yra software. Visi mikrokontroleriu firmware’ai (WiFi, BT, SSD, MGMT engine’ai ir kt.), net pats CPU mikrokodas techniskai yra software. Tai sia prasme kaip ir software. Bet tada prasidetu sioks toks loginis clusterfuck’as, nes shader’iai irgi software (beje real-time compile’inamas), vadinasi, tada reiketu pradet diferencijuot 3D API dalis pagal tai, kiek kur naudojami GPGPU CUs ir vadinti jas software based 🙂 Kitavertus, CPU atzvilgiu, viskas, kas nera x86-64 (plius extension’ai) yra hardware, arba siuo atveju turbut tiksliau butu hardware accelerated. Man sitas variantas praktiskesnis atrodo.

      O tie 10GHz, tai cia ne tik kazkas tikejosi, gi visa Intel „netburst“ strategija buvo tam sukurta 😀 Turbut eilini karta kazkas is imones valdzios nepaklause savu fiziku 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.