Perkamiausi „Steam“ žaidimai, rugsėjo 25 d.

Išaušo naujas pirmadienis, todėl vėl pažvelkime kokius žaidimus labiausiai perka „Steam“ sistemos naudotojai. O čia iš pirmos vietos vėl išstumtas  „PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS“, žaidimas antras pagal perkamumą, o pirmoje vietoje yra „Divinity: Original Sin 2“, trečioje vietoje – „Rocket League“.

Perkamiausių „Steam“ žaidimų Top 10 (Rugsėjo 25 d.)

  1. „Divinity: Original Sin 2“
  2. „PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS“
  3. „Rocket League®“
  4. „NBA 2K18“
  5. „Stellaris – Digital Anniversary Edition“
  6. „Total War: WARHAMMER II“
  7. „Stellaris“
  8. „Black Desert Online“
  9. „Stellaris: Utopia“
  10. „Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack“

6 Komentarai

  1. newdiamond parašė:

    kazkas naujo su pirma vieta 🙂

    • Daimonass parašė:

      Geras žaidimas, to ir būtų galima tikėtis, gaila kad neilgai bus top’e

      • neblogai parašė:

        Neesu nei senų, nei naujų Divinity žaidęs. Bet šitas yra puikiai vertinamas RPG’as prie kurio dirbo ir Chris Avellone- labai įdomu.

      • Minde parašė:

        as tai neigiama atsiliepima parasiau. Per daug bugu. Menesi per anksti isejo. Pagrindine kova iseiti is salos ir mano sajungininkai po save’o dingo. Persukau visus save’us, liko vienas gal vidury zaidimo. Ir gal radau 30 mazu bugu, keli is ju ziauriai erzinantys kovos metu. Jei zmogus po arka, raso, kad „out of vision“, nors esi visiskai salia, ta prasme taves negali nei gydyti nei nieko. Ir t.t t.t. Tingiu dabar apie juos rasyti.

        • neblogai parašė:

          Šiaip jau kuo geresnis RPG, tuo dažniausiai ilgiau užtrunka visų klaidų ištaisymai- nes galimybių (taigi ir klaidų) būna daug. Pvz, Vampire:Bloodlines, Troikai subankrutavus, dar kokius 10 metų kas kelis mėnesius gaudavo atnaujinimus tiesiog iš bendruomenės. Fallout2- taip pat tik prieš kelis metus nustota taisyti ir pildyti. F:New Vegas, laikomas turbūt geriausiu iš serijos- taip pat išleistas su begale klaidų. Kotor2, kad ir koks pataisius būtų geras- tik išleistas buvo išvis dėl klaidų sunkiai pereinamas. Taigi su tokia patirtim- aš linkęs RPG vertinti ne pagal naujo žaidimo klaidas, o pagal tai kokios kokybės yra pats pasaulis, pokalbiai ir veikėjai, susitaikant/apeinant žaidimo veikimo nesklandumus kol jis naujas.

          • Minde parašė:

            Siaip nuo zaideju paciu priklauso, kiek gerai bus isleidziami zaidimai. Realiai Fallout3 New Vegas turi n bugu kurie niekad ir nebus taisomi, ir tai paziu zaideju kalte, kad jie atleidzia. Kita vertus, yra dialogu bugai, kur ten sunku isgaudyti, kur misija priklauso nuo misijos, kur ten vienas veiksmas turi atoveiksmi. Bet yra baziniai dalykai, kur pvz kova, kur testuojas paraso ataskaita jau sekancia diena. Ir ten juos pataisyti nera sunku. Yra bugai, kur tiesiog paprasti pataisyti, bet tiesiog matosi kad juos ignoriuoja, tipo ai, zaisti galima. O cia atsitinka ne del to, kad ten labai sudetinga zaidima isleisti, o del keliu priezasciu:
            arba testavimas visiskai sudinas (praleidzai pro rankas, nes pvz nespeja visko normaliai istestuoti)
            arba manageris liepia paruosti zaidima isleidimui, net jei jo sarase 500 bugu ir zino, kad 3 menesius turi uztrukti didziaja dali pataisyti. Bet jam px, jis pazadejes akcininkas ir stumia ta zaidima, kad butu „playable“. O sitas man nepatinka.
            Ir del tu pasauliu: taip, kartais pasauliai buna superiniai, nes dirba dvi skirtingos komandos, ten prasideda maketais popieriniais, paskui paverciama grafika, tai tikrai didelis darbas ir daznai jis buna nepriekaistingas (aisku buna ir isimciu). Bet va kokia programuotoju komanda, atsakinga uz kovas, kur zaidimo pagrindas, padaro bugus, kur lengva testuotojams pagauti, ju nesugeba istaisyti. Sitam zaidime isdestymas ir matomumas yra vienas svarbiausiu taktiniu atributu, ir kai jis failin’a, tai failina visa kovos esme. Tike tiek,kad paskui jau zinai tuos bugus is anksto ir atitinkamai kova koordinuoji.

            O pats zaidimas tai tikrai idomus. Nors ir labai linijinis atviram pasauly.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.