Prasidėjo kalbos apie „PlayStation 5 Pro“
Sklinda gandai, kad „Sony“ kuria „PlayStation 5 Pro“ konsolę ir kad trečiųjų šalių kūrėjams pradedami teikti kūrimo rinkiniai. Pranešama, kad šioje naujoje „Sony“ sistemoje bus naudojamas naujas 4 nm SoC, vadinamas „Viola“, o pats PS5 Pro projektas vadinsis „Trinity“.
„Sony“ projektas „Trinity“ remiasi trimis technologiniais ramsčiais. Tai greita saugykla, pagreitintas Ray Tracing apdorojimas ir pagerintos specifikacijos. Standartinėje „PlayStation 5“ jau yra greita saugykla, nors gali būti, kad „PlayStation 5 Pro“ galės pasiūlyti dar greitesnį SSD.
Teigiama, kad „PlayStation 5 Pro“ turi grafikos lustą, kuris iš esmės pagrįstas RDNA 3 architektūra, tačiau turi kai kuriuos RDNA 4 Ray Tracing patobulinimus. Tai reiškia, kad „PlayStation 5 Pro“ turėtų pasižymėti dideliu Ray Tracing našumo padidėjimu. Tai lemia ir architektūriniai patobulinimai, ir grafikos procesoriaus skaičiavimo vienetų skaičiaus padidėjimas.
Gandai apie „AMD Radeon“ pagrįstą grafikos lustą PS5 Pro yra nevienareikšmiai. Vienas šaltinis @Kepler_L2 teigė, kad jis turi 60 skaičiavimo vienetų, o kitas šaltinis ResetEra teigia, kad jame naudojami 56 CU.
PlayStation 5 | PlayStation 5 PRO (Nepatvirtinta) | |
SOC | 7/6nm Oberon/Oberon+ | 4nm Viola |
CPU | AMD Zen 2 | AMD Zen 2 |
CPU Cores/Threads | 8 Cores/ 16 Threads | 8 Cores 16 Threads |
CPU Clock Speed | Up to 3.5 GHz | Up to 4.4 GHz |
GPU | AMD RDNA 2Â | AMD RDNA 3/4 Hybrid |
GPU Config | 18 WGP/ 36 CU | 30 WGP/ 60 CU or 28 WGP/ 56 CU |
GPU Clock Speed | Up to 2.23 MHz | ??? |
Memory Config | 256-bit GDDR6 | 256-bit GDDR6 |
Memory Capacity | 16GB | 16GB |
Memory Speed | 14 Gbps | 18 Gbps |
Jeigu tikrai ZEN2 nuportino ant N4, tai gan idomus pasirinkimas, vietoje pvz. ZEN4c naudojimo.
Greičiausiai nenori architektūrų maišyti. Dažnis nemažai pašoka tai turėtų veikti sklandžiau situacijose kur dabar pritrūksta. Vis tiek net ir Zen4 nepakaktų pereiti nuo 30 į 60 kadrų.
O tai aš kažko nesuprantu ar kaip čia yra, man rodos tarkim Uncharted 4 remastered žaidžiau 4k 60fps, kaip ir Witcher 3, dabar žaidžiu Ghost of Tsushima 60fps, tik nepamenu kaip dėl rezoliucijos. Tai kodėl sakot, kad ps5 negalima žaisti 4k 60fps, ar čia kažką ne taip suprantu? 😀
Kalbu apie žaidimus kurie PS5 veiks 30 kadrų sparta, pvz. GTA6 toks turėtų būti.
Na dar sunku kalbėti kaip veiks būsimi žaidimai, na tarkim GTA žaidimai gan gerai suoptimizuoti, gal GTA VI irgi ne išimtis 🙂
Maišyti nenori, nes paprasčiau optimizuoti ant vienos architektūros negu turint keleta.
Kiek zinau ZEN4 palaiko visas ZEN2 turimas instrukcijas, tai nelabai suprantu, kur cia problema 🙂 Na, bet SONY tikriausiai turi svariu priezasciu tam.
Kad pagal tranzu skaiciu, tai ten sony modine ta zen 2, ten kiek zinau dalies instrukciju, junitu isvis truksta, ten net AVX modintas. FMA isvis lyg nera. Man atrodo ten jie isdraske ta zen 2, ir perdare.
Tai daug ka paaiskintu. Taip pat manau, jog tas faktas, kad ZEN2 daug mazesnis uz ZEN4 irgi suzaide silicio ploto/kainos optimizavimo prasme. Konsoles daugumoj atveju vistiek bus GPU bound, tai uzkelto daznio ZEN2 turetu pakakt.